Terug naar overzicht
ja dat zijn vervelende situatie!! Uiteindelijk moet je op dit gebied vooral eens aan je eigen denken en je eigen gevoel volgen... Je gaat sowieso iemand tegen de schenen stampen!! Maar deze dag draait volledig rond u en je toekomstige, al erg genoeg dat jij nu de dupe moet zijn van de situatie!! Alvast heel veel succes ermee en ben wel benieuwd naar het vervolg hierop!! groetjes caroline
Idd, stel de ultimatum: samen of géén één ... Vind dit de fairste oplossing! Ze moeten hun ruzie niet bijleggen, ze moeten zich volwassen gedragen voor de mooiste dag van het leven van hun zusje ... Dat is volgens mij niet te veel gevraagd!
Hey Mariella, Het is inderdaad een heel vervelende situatie... Moest ik jou zijn (en ik denk dat het ook een beetje is wat Caroline en Aurelie aangeven), dan zou ik hen ook voor de keuze stellen: ofwel samen ofwel geen van de twee. Dan kies je maar iemand compleet anders (een beste vriendin of een ander familielid waar je goede band mee hebt). Want uiteindelijk is het jullie dag en moeten zij hun vete daarvoor even opzij zetten: ze doen het voor jou, niet omdat ze elkaar vergeven of zo... Het kan egoïstisch klinken, maar denk nu in de eerste plaats maar aan jezelf! Want anders raak je er in hun plaats toch niet zo vlot uit, zij hebben het in de hand, niet jij... Succes meid!!
Hallokes Wij hebben de keuze gemaakt geen familie te nemen voor onze getuigen ,het is mijn 2de huwelijk en ik neem de vrienden die mij steunden toen ik er aleen voor stond. Ik hoop wel dat je eruit geraakt hoor met jullie keuze !! Veel succes nog met jullie huwelijk
Hey! Het is niet makkelijk om tussen je zus of broer te kiezen... en dan zeker als die nog eens in ruzie liggen. Ik stel voor om met beide te praten. Praat erover met je zus, en vraag haar of ze het goed vind dat je ook je broer vraagt. Vraag aan je broer of het ok is, dat je ook je zus vraagt. Doet 1 van de twee moeilijk... dan weet je welke je moet nemen. Want degene die moeilijk doet, denk aan zichzelf en niet aan jou op de belangrijkste dag van je leven! Laat je ons weten hoe het afloopt? Succes!
Hey, je moet in de eerste plaats je hart volgen. Ofwel neem je gewoon een vriendin.Ik heb ook een probleem gehad bij het kiezen van mijn getuige. Ik was een paar jaar geleden getuige op het huwelijk van een vriendin en nu, bij mijn eigen huwelijk, heb ik een andere vriendin als getuige gevraagd, waardoor die ene waar ik getuige bij was me nu kei hard heeft laten vallen. Ze is kwaad en wil niks meer met mij te maken hebben en dat doet pijn, maar ik ben toch nog altijd blij dat ik mijn hart heb gevolgd. Mensen moeten je keuze respecteren vind ik. Veel succes! Laat het geen domper op je verloving zetten!