TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
2-9-2011
|
1-12-2010 8:23:03
Wij trouwen 2 weekjes voor jullie. Wat hebben wij reeds in orde: zaal, eten, DJ, fotograaf, kleed, vervoer, dagindeling ongeveer. Dus nog wel wat werk, maar we hebben ook nog redelijk wat tijd hé.
Wij zijn niet op zoek naar een appartement, wij hebben pas een huisje gebouwd. We wonen er reeds in, binnenkort starten we aan de schilderwerken en werken buiten.
|
|
joke
2-9-2011
|
1-12-2010 8:41:57
De kerk was ik nog vergeten, die is ook al in orde. Moet nog wel beginnen aan het misboekje.
|
|
Jana
17-9-2011
|
1-12-2010 9:05:29
Ik trouw ook op die dag!!!!!
Wij hebben: zaal, gemeente is aangevraagd, auto voor de suite en fotograaf. Zaterdag heb ik een eerste afspraak voor een trouwjurk te gaan passen.
Wij zijn niet op zoek naar een appartement maar wel bezig met een nieuwbouw. Die zou in mei/juni klaar moeten zijn. Om zeker te zijn hebben we toch nog enkele maanden speling genomen voor de trouw. Eigenlijk wou ik in juni trouwen maar dat zou te krap geweest zijn.
Ik denk als je nu al aan het zoeken bent naar een appartement dat je wel iets zal vinden tegen juni! Van welke regio ben je?
|
|
Elke
17-9-2011
|
1-12-2010 9:31:59
Wij trouwen ook op die dag!! :-)
Bij ons ligt vast: de zaal, DJ, fotograaf en videograaf, de kerk, het stadhuis (in potlood), dagindeling, mijn trouwkleed, bruidsauto en het misboekje is in grote lijnen ook klaar.
|
|
Ellen
17-9-2011
|
1-12-2010 9:49:53
Hoi,
Dat wordt ook onze datum (mooie datum hé, hihi). Ik heb mijn kleed al, de kerk ligt vast, fotograaf en DJ ook. Onze dagindeling staat ook al zo goed als op punt. Wij hebben in de namiddag na de receptie een etentje met (groot)ouders, broers & zussen en getuigen en dat hebben we ook al vastgelegd. Voorlopig nog geen zaal (wel een optie) en vanmiddag nog naar 2 gaan kijken...Nog wel wat werk aan de winkel dus!
|
|
Jana
17-9-2011
|
1-12-2010 10:12:54
De dagindeling heb ik eigenlijk nog niet.
Wij trouwen om 12.30 uur voor de gemeente. Om 16.30 uur begint de receptie voor het diner en avondfeest. Maar ik weet niet goed wat we daartussen moeten doen, we trouwen niet voor de kerk. Iemand ideeën?
|
|
Claudia
12-8-2011
|
1-12-2010 13:03:22
Wij doen fotoshoot tussenin...
|
|
Kenza
17-9-2011
|
1-12-2010 13:06:08
Hallo,
ook wij trouwen op 17 september .
De gemeente, kerk, feestzaal en fotograaf liggen vast. De kapster en de visagiste zijn reeds verwittigd.
En gisteren ben ik mijn jurk, lingerie en schoenen gaan kopen en nu kan het niet snel genoeg volgend jaar september zijn hihi.
xxx
|
|
Widiii
17-9-2011
|
1-12-2010 18:53:05
Amaiiii jullie hebben al veel geregeld! Ik heb nu alleen nog maar mijn zaal.. *paniek, paniek*.
Maar ik ben wel al overal aan het rondkijken, alleen ben ik ongelooflijk onzeker. Ik weet niet wat ik wil, en ik denk snel dat ik misschien spijt ga krijgen als ik te snel beslis. Maar goed, zo komen we er niet he!! Ik moet in actie schieten.
Kan ik nu al naar de gemeente gaan? ik dacht dat dat 6 maanden voor de datum pas kon? Ik ben trouwens van limburg.
|
|
Lindy
9-7-2011
|
1-12-2010 19:40:00
Hallo Widiii
Inderdaad de gemeente is bij ons ook pas 6maanden voor de datum. Ik wou het net ook vragen... wij zijn al 2x naar de gemeente geweest uit schrik dat die datum niet meer beschikbaar zou zijn en telkens worden we terug naar huis gewezen met reactie, kom terug in januari. Onze datum is 9/07/2011.
|
|
Jana
17-9-2011
|
2-12-2010 9:43:55
Bij ons kon de datum wel al vastgelegd worden bij de gemeente. We zijn twee weken geleden naar het gemeentehuis gegaan, ze heeft de agenda van 2011 genomen en ons opgeschreven voor 17/09/2011 om 12.30 uur en er stonden al twee koppels op!!!
We hebben een papier meegekregen dat moet ingevuld worden (info van de ouders enzo) En dit kunnen we wel pas terug indienen max. 6 maanden op voorhand. En dan maken zij alle papieren klaar. Maar de datum vastleggen konden we gelukkig al.
Ik ben van Herent in Vlaams-Brabant
|
|
Widiii
17-9-2011
|
2-12-2010 10:14:34
Heey Jana,
Ik heb gisteren eens gekeken op de site van onze gemeente! En daar stond inderdaad ook in dat we het maximum een jaar op voorhand al konden vastleggen. Dus ik ga zo snel mogelijk met mijn verloofde eens langs.Want je moet met 2 gaan, neem ik aan?
Verder vond ik het wel vervelend,dat je maar tussen de uren van 10.30 en 12.00 kunt kiezen?? Dus hopelijk staat het verkeerd op de site, en kunnen we ook in de namiddag. Wij wilde heel graag rond 14.00 h.
Groetjes,
Widiiiii
|
|
Nathalie
17-9-2011
|
2-12-2010 10:21:48
Hoi allemaal! Wat leuk dat we allemaal op dezelfde dag trouwen. Ik schiet wel in paniek als ik zie wat sommigen allemaal al geregeld hebben. Maar we hebben ook nog wel even! Wij hebben het volgende al geregeld: - Zaal - DJ - Eten - vervoer - gemeentehuis (in potlood natuurlijk) - fotograaf Wij trouwen niet voor de kerk dus dat moet bij ons niet geregeld worden. De dagindeling staat eigenlijk ook al op punt. Nu met Kerstmis gaan we de getuigen vragen en ik ben momenteel allemaal adressen aan het verzamelen om te gaan kiezen voor mijn kleed. Ben eens benieuwd!!! groetjes
|
|
Kenza
17-9-2011
|
2-12-2010 11:19:59
Wij konden bij ons op de gemeente de datum en het uur ook direct vast zetten, maar om alle papierwerk in orde te maken moeten ook wij zoiezo terug een 6 maanden voor de trouwdag, dat is normaal.
Je moet je geen zorgen maken, je hebt nog tijd genoeg om alles te regelen, het allerbelangrijkste is je datum vastzetten op de gemeente, kerk en zo snel mogelijk een feestzaal kiezen. xxx
|
|
Jana
17-9-2011
|
2-12-2010 14:14:18
Gemeente, kerk en feestzaal is inderdaad het belangrijkste. Daarna is het kleed voor mij het belangrijkste
Wij trouwen niet voor de kerk dus dat probleem hadden we al niet.
|
|
Kenza
17-9-2011
|
2-12-2010 17:07:35
@ Jana: ja dat is waar, ik wou ook wachten tot in Januari, maar nadat ik gelezen had dat je soms een half jaar moet wachten op je kleed ben ik ook al de voorbije maandag gaan passen.
Ik heb mijn droomkleedje gevonden en het zal einde Juni geleverd worden in de winkel, dus dat is ook een dik half jaar.
xxx
|
|
Jana
17-9-2011
|
2-12-2010 22:07:31
Ooh gelukzak, jij hebt je kleed al gevonden!! Ikhoop dat ik ook snel mijn droomkleed vind
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|