Terug naar overzicht
doen, wij werken ook met vlinders want het is toch allemaal begonnen met vlinders in de buik :-) gewoon niet mee overdrijven, maar subtiel gebruiken; wij hebben er hele mooie gevonden bij wibra, en idd dus ook niet duur! maar je kan ze nu overal vinden want ze worden veel als kerstversiering gebruikt, kheb ze ook al gezien bij dreamland en in nog wat winkels. veel plezier met de voorbereiding en laat die vlinders maar vliegen :-) groetjes
Hey, Wij hebben vlinders voor de naamkaartjes. De vlinders worden dan op het glas geplaatst. Je moet maar eens kijken op google. Heel mooi en supper sprookjesachtig!
momenteel vind je ze overal tussen het kerstgerief carrefour, kangoeroe, blokker weet het omdat ik vlinders aan het zoeken ben voor iets anders
Ook bij Action zijn vlinders te vinden. Die bij Wibra heb ik ook zien liggen: prachtig!
Ik wil de kleuren: Felroze, wit, lichtroze.. etc..
Op onderstaande link kan je witte decoratievlinders voor op je glazen terugvinden:http://weddingshop.theknot.com/weddingwarehouse/Product...
Ik ben vandaag naar AVEVE geweest en moest direct aan jou denken! Héél veel vlinders in de kerstversiering! Zilver, goud, zwart, blauw, groen,... Misschien kan je dit ook wel gebruiken om je tafels aan te duiden? Elke tafel een andere kleur vlinder...
Wat lief véronique dat je aan mij moest denken. Heb je ook toevallig gezien hoeveel ze kosten? En hoeveel stuks er in zaten etc?