TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
26-8-2009
|
11-3-2006 14:54:44
Wij hebben dit aan onze DJ ook gevraagd, maar bij ons moest er geen eten worden voorzien. Als ik ga werken, neem ik toch ook mijn boterhammen mee?! En het strafste van al, dat ze dan ook nog hun vriendinnetjes meenemen... amai. Ik vind, als er eten over is (wat meestal toch het geval zal zijn) kan je gerust iets aanbieden, maar echt voor 4 personen eten bijbestellen... ik heb er toch mijn vragen bij hoor.
groetjes Katrien
|
|
Caroline
7-7-2007
|
11-3-2006 18:14:53
Ik weet niet of het de gewoonte is dat je voor je DJ eten voorziet... Maar, eum, da's wel lef hebben om te vragen dat jij ook voor eten zorgt voor hun vriendinnen. Op zo'n vraag zouden ze bij mij toch wel een "neen!!" als antwoord krijgen.
|
|
Els
|
11-3-2006 18:35:45
Een echte schande is dat:Onze dj is alleen en toen we hem een maaltijd aanboden,was zijn antwoord onmiddellijk van niet. Een trouwfeest kost al genoeg,vertelde hij en dat vonden we echt simpathiek van hem.
Als je wil kan ik je zijn nummer doorgeven.Wanneer is jullie huwelijk?Bij ons op 27 mei'06.
Groetjes...Els.
|
|
sofie
22-7-2006
|
12-3-2006 9:20:58
Dag Evi,
Dit is inderdaad niet normaal! Ik denk zelfs dat wanneer hun vriendinnen meekomen, ze minder geconcentreerd zullen werken! Het is wel JULLIE feest en dus is het niet aan hen om er een feestje voor zichzelf van te maken. Dat is helemaal niet professioneel... Ik hoop dat jullie hen kunnen overtuigen om zonder vriendinnen te komen. Groetjes!
|
|
Ellen
22-4-2006
|
12-3-2006 10:40:27
hallo Evi. Dat zou ik niet tollereren. groetjes ellen
|
|
Evi
2-9-2006
|
12-3-2006 11:33:36
Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het er met mijn vriend ook nog eens over gehad en hij vind dit inderdaad ook niet kunnen. We zijn gisterenavond dan via het internet ook op zoek gegaan naar andere DJ's. Wel vervelend natuurlijk aangezien hij is aangeraden door vrienden van mijn ouders, die trouwens ook het feest zullen zijn.
Els, wij trouwen op 2 september in Kapelle-op-den-Bos. En jullie? Als jou DJ tot Kapelle wilt komen mag je altijd zijn nummer of liever zijn e-mail adres doorgeven. Hoe verliep het contact met hem?
Groetjes, Evi
|
|
Els
|
13-3-2006 20:13:50
Wij werken samen met "dj Partysound" iut Wetteren. Hij blijkt wel overal te komen en zijn prijs viel in onze ogen aardig mee.
Als je wil is dit zijn adres: partysound.ignuz.com. Ik hoop dat je er iets kan mee doen. Groetjes... Els.xxx
|
|
Els
|
13-3-2006 20:18:26
Het was een eerste gesprek nadat we een offerte lieten opmaken per mail.Na zijn mail belden we hem even op en je voelde direct dat de man er zijn werk van ging maken. Toen we uiteindelijk bij hem langs gingen om vast te leggen, vloog de tijd voorbij.
Hij vertelde dingen waar we moesten op letten en verhalen uit zijn verleden als dj. Het was echt een leuke avond en we staken er veel van op.
|
|
Thomas
|
14-3-2006 20:41:00
Wij huwen op 2sept en hebben ook gekozen voor Partysound. Een vriend van mij had dezelfde op zijn trouwfeest en die was echt geslaagd. De twijffel over de muziek was snel weggenomen. Aanvankelijk had ik graag live-muziek gehad maar de prijs lag ons te hoog. Helaas maar ik ben er zeker van dat het ook zal slagen met hem als dj.
|
|
Evi
2-9-2006
|
15-3-2006 16:33:55
Ik had een prijsofferte opgevraagd bij Partysound maar zij zijn spijtig genoeg niet meer vrij. Ik heb er wel 4 andere die nog kunnen en de goedkoopste zijn PLS Sound & Light. Alles inclusief € 270. Kent iemand ze?
|
|
Peter
|
26-3-2006 17:10:34
Ik heb zonet mijn eerste huwelijksfeest (25 maart 2006) als Dj achter de rug. Toevallig heb ik samen met mijn echtgenote mogen meeschuiven aan tafel omdat het koppel erop stond. ik vind dit ook zeer onbeleefd. Wat wel zeer veel gebeurd is dat er een stukje dessert achterwege gehouden wordt voor de Dj. Toen ik trouwde hebben we voorgesteld aan de dj of hij wou blijven (de alombekende partysound)maar hij heeft dit beleefd geweigerd. Wel heeft hij nog kunnen genieten van een dessertje. Ik hoop dat je er een beetje wijzer van geworden bent. Alvast veel succes met de voorbereiding.
groetjes Dj karmelietje
|
|
Peter
|
13-5-2006 21:57:12
Dag Evi,
Ik verzorg reeds vele jaren de animatie op vnl. trouw en privé feesten. Een feestzaal voorziet meestal iets voor de DJ. Voor mij volstaat de hoofdschotel, we worden er voor betaald om de avond op te luisteren en NIET om de culinaire toer op te gaan, en ik kom alleen.
Veel succes op jullie dag,
Peter
|
|
Dirk
|
12-6-2006 19:56:09
de enige die bij ons eten krijgt is de videoman omdat die tenslotte al meedraait van 's ochtends en hij er tot s' nachts blijft en hij op die wijze gemakkelijk de menu kan filmen (leuk voor later). Onze dj's vragen enkel dat ze wat drinken krijgen (een fles spa-bruis volstaat voor een hele nacht). We hebben wel koppels die erop staan dat zowel de dj als onze videoman aan tafel meeschuift maar dan is dat het koppel hun keuze; het zelf vragen doen we nooit (zelfs niet voor 1 man). Zo wordt een feest wel extra duur.
|
|
Marino
|
19-5-2008 21:16:34
Toch wel normaal dat de dj iets te eten krijgt als hij al onderweg is van 's middags 15.00 uur om eerst alles te installeren, bij het feest moet blijven tot 3 a 5 uur 's nacht en dan nog naar huis moet rijden. Het lijkt me heel onbeleeft als je iemand in de zaal laat zitten kijken naar mensen die zitten te eten. Een dj die niet heeft geëten zal ook nooit goed kunnen werken. Natuurlijk moet hij niet zijn ganse familie mee vragen.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|