Terug naar overzicht
Ik ben hier ooit al eens naar een dansfeest met kaas- en dessertenbuffet geweest. De trappen in de zaal vind ik persoonlijk maar niks (zeker niet voor mensen die slecht te been zijn). De receptie buiten was wel heel leuk, maar nadeel is dat het bruidskoppel dan aan de ingang staat en de rest buiten op het 'dek'. Zij zien dus niet wat er boven gebeurt... Dat zou ikzelf wel jammer vinden om dat te missen, zeker als er eventjes nog niemand toekomt, dan sta je daar als koppel / suite alleen terwijl je gasten boven staan te praten. Het desserten- en kaasbuffet was supersnel op! Wij wilden nog een tweede keer aanschuiven, maar toen waren bijna alle schalen al leeg... Dat vonden wij toch wel héél jammer...
Super zaal! Wij doen ons feest ook daar. Je kan de mensen ook boven begroeten als je wil. En de trappen maken de zaal gezelliger vind ik...
Hey Christophe, Wij hebben daar enkele zaterdagen geleden een galadiner georganiseerd met onze vereninging (geen echt trouwfeest dus, maar het kwam wel in de buurt). Wij waren wel wat teleurgesteld eerlijk gezegd. De mensen die de reservatie regelen zijn eerst super vriendelijk, maar van zodra het voorschot op hun rekening staat hebben we heel wat moeite moeten doen om nog iemand te pakken te krijgen ivm de menukeuze, tafelschikking, enz. Dat was wel een heel grote bron van frustratie zo enkele weken voor het feest ... Het feest zelf was wel in orde, al was het eten niet wat ik had verwacht van het Pomphuis. Bovendien was er ook bij ons, zoals hierboven al gezegd, niet genoeg voorzien op het buffet (intercontinentaal buffet) Locatie is wel top, zeker als je buiten kan!!