Terug naar overzicht
Hoi Chantal! Ben erg benieuwd naar je tiara en nog steeds opzoek naar een leuk accessoir voor in mijn haar! dus stuur mij gerust een privébericht en eventueel foto met prijs! alvast bedankt, groetjes Nathalie
Hier mag je ook eens privé bericht zenden met foto en prijs! :)
Wil je die ook eens naar mij sturen aub? :) liesbeth_vanneste@hotmail.com Dank u wel!
Jah ik zou ook graag een foto willen, met prijs!
Ik zou graag ook foto en prijs krijgen :)
Hier nog iemand die geïnteresseerd is :-) merci!
Beste, Ik ben ook geïnteresseerd. Kan u mij een foto en de prijs mailen? nathalievgh@hotmail.com Bedankt & groetjes Nathalie
Hallo, Mij mag je ook altijd een berichtje sturen met een fototje en de prijs.. Alleszins bedankt, groetjes. Leslie leslie.robyns@telenet.be
als ik nog niet te laat ben, mag je het ook naar mij sturen tboullart@hotmail.com bedankt!
Hallo, Naar mij mag je ook gerust een foto en de prijs sturen. Mijn adres is holvoet_deborah@hotmail.com Bedankt. Groetjes Deborah
ik had ook graag eens een foto en prijs willen ontvangen. grtz email: ilse@dxadsl.be
Naar mij mag je ook info sturen, als ik nog niet te laat ben natuurlijk! Ik ben gek op Swarovski en heb er ook al aan gedacht me een aan te schaffen!
idem hier: foto en prijs :)
oeps vergeten : hoewaersabrina@hotmail.com
Hoi, Als je tiara nog niet weg is, mag je nog steeds en fotootje en prijs naar mij sturen ook! Groetjes,Kendrainfo@kendra.be
Hoi, Ben op zoek naar een tiara. Mail gerust maar eens de foto en vraagprijs door sofiedeveeuw@hotmail.com grts
Ook ik ben nog op zoek. Foto en prijs mag je sturen naar kellyke2@hotmail.com xx Kelly
En ook ik ben nog op zoek: daphne124@hotmail.com Alvast bedankt!
is ie nog beschikbaar?hier ook een geïnteresseerde, wil je mij mailen?Bedankt!