Terug naar overzicht
Ik heb mijn kledij gevonden bij ceremonie steven in torhout. Echt een aanrader je vind er verschillende merken en men maakt er ook op maat . ik zelf heb ets op maat aten maken en ben vandaag voor de eerste keer gaan passen en al zeg ik het zelf het was prachtig echt dat wat ik wou en binnen mijn buget. Mijn zus trouwt 31maart en ik ben vorige week voor de eerste kker geweest en mijn kleed met jasje zal af zijn tegen de trouw wel moet ik elke week gaan passen maar dat komt er natuurlijk van als je zo lang wacht. Mijn mama geeft daar trouwens ook haar kleren gevonden . Ikmoet zeggen echt een aanrader. Zeer vriendelijk ,...groetjes brenda
Hallo Koen,Voor mijn trouwkleed ben ik bij Dianna David geweest in Meise. Zij doen ook avond en suitekledij. Mijn moeder die ook zwaar gebouwd is, gaat haar suitekledij daar op maat laten maken. Ze hebben een hele toffe manier van werken. Zo kunnen ze de kledij aanpassen aan jouw figuur. De mindere puntjes weten ze perfect weg te moffelen en de sterke punten weten ze dan weer te accentueren. Echt een aanrader voor je zus. Je hebt er ook verschillende prijsklasses. Je beslist dus zelf hoeveel je wilt uitgeven. www.diannadavid.com Groetjes,Evi
Heel mooie kleren voor jonge mensen met grote maten verkopen ze in de paprika.Groetjes