TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maria
8-7-2011
|
2-12-2010 9:10:57
Ik ben er geweest en kan het voor 110 % aanraden !!! Echt een heel vriendelijke service, niks is teveel, helemaal niet opdringerig, en ik heb er idd ook mijn droomjurk gevonden. Al was het 400 km dan is het nog de verplaatsing waard ! Mijn vriend is er ook geweest voor zijn pak en ze hebben hem, zonder mijn jurk te tonen, advies gegeven over welk pak al dan niet bij mijn jurk zou passen. Qua prijzen zijn ze gemiddeld, dus daar moet je t ook niet voor laten. En keuze, amai, heb ik hier nog nergens gezien. Veel plezier en succes !
|
|
davina
6-5-2011
|
2-12-2010 9:18:43
hey thnx voor de reactie, nu ben ik op mijn gemak
|
|
Lindy
9-7-2011
|
2-12-2010 10:22:41
Hallo Davina!
Ik kan Koonings ook enorm aanraden. Mijn jurk heb ik daar ook ondertussen al gekocht. Dat is gewoon paradijs! Zoveel keuze... je komt daar binnen en is precies zoals in de films... dat vind ik toch :) heel goede service, een koffietje voor jou en de personen die je mee hebt. Echt top! Was voor mij ook een 3uur rijden naar daar, iedereen verklaarde me zot, maar geen spijt van.
Je zal het er naar je zin hebben zeker weten!
Veel succes
|
|
Jessica
24-6-2011
|
2-12-2010 17:17:42
Hey hey,
hier nog een supergelukkig bruidje van koonings !
Ik heb er ook 230 km voor gereden en ben er nog steeds niet kwaad voor.
De service is heel goed, de mensen supervriendelijk ...
Zo behulpzaam. Ze hebben voor ieder wat wils.
Ik ben zelf nogal goed gezet en had keuze genoeg.
Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt om 3 kleedjes te passen.
De uitbaatster had nog een kleed op de tussenverdieping gevonden die nog in de
modeshow moest gedragen worden en heeft me die ook laten passen.
Ze kwam er mee tot bij mij en mijn mond viel open ... Nog nooit had ik zo een mooie jurk gezien ... Ik heb hem direct aangedaan en die is het ook geworden ! Ik heb de rest niet eens aangedaan ...
Zeker niet twijfelen om te gaan. Ze vragen je direct wta je wilt in een kleed en zoeken ze samen met je uit.
Alvast veel plezier en veel succes !
Groetjes,
Jessica
|
|
Elke
9-7-2011
|
2-12-2010 20:57:42
Ik ga aanstaande zaterdag ook naar Koonings in de hoop 'mijn' kleed te vinden... ik vind het persoonlijk ook erg spannend omdat ik zowel positieve als negatieve commentaar heb gehoord... maar ik ga er van genieten en als we het niet vinden, gaat de zoektocht verder... veel succes ermee. Geniet ervan!
|
|
davina
6-5-2011
|
2-12-2010 21:20:01
hey, bedankt allemaal voor jullie reacties, ikzelf heb een enorme voorkeur voor het merk affinity wat hebben jullie gekozen??
|
|
Elke
9-7-2011
|
2-12-2010 21:23:08
Ik vind Linea Rafaelli wel heel erg mooi... ben ook al eens bij Linx in Hasselt geweest en heb daar een supermooi kleedje aan gehad... maar omdat ze bij Koonings superveel merken hebben, wil ik daar zeker ook eens gaan piepen... ben zeer benieuwd met welk kleedje zij mij zien...
|
|
davina
6-5-2011
|
2-12-2010 21:35:40
ja linea raffaelli is wel mooi, ik ben nog nergens gaan zien want bij koonings hebben ze zoveel dat ik van de mening ben als ik daar mijn zin niet vind ga ik ze nergens vinden é
|
|
Maria
8-7-2011
|
3-12-2010 9:11:45
ik heb ladybird gekozen
|
|
Vicky
2-7-2011
|
3-12-2010 15:50:56
Hey Davina,
Ik ga ook nog eens naar Koonings. Ik heb in de Honeymoonshop in Amsterdam een kleed gepast van Affinity. Echt heel mooi en niet duur. Toch heb ik nog niet het 100% wauw effect. Vandaar ga ik ook nog eens naar Koonings.
Veel succes alvast!
Groetjes
|
|
Elke
9-7-2011
|
3-12-2010 19:27:30
Morgen is de dag van het kleedjesfestijn... spannend! Ik kijk er ontzettend naar uit... jij waarschijnlijk ook... heel veel succes ermee en duimen dat we een 'waw'-gevoel-kleed vinden. Groetjes
|
|
chrisje
5-8-2011
|
4-12-2010 10:55:39
Hallo,
Heb mijn kleed ook bij Koonings besteld zeker een super keuze, ik werd er behandeld als een echte prinses, had dan nog wel geen afspraak geregeld dus zeker niet twijfelen, ik heb een kleed van kleemeier gekozen, was niet mijn keuze toen ik het zag maar toen ik het aanhad was het inderdaad zoiets van wauw dit is het gewoon en dit werd mij al voorhand aangeraden door de super lieve verkoopster, zeker doen en niet twijfelen...
Geniet van U dag om te passen is een super ervaring...
Chrisje
|
|
niki
7-5-2011
|
4-12-2010 21:40:52
Mijn kleed komt ook van Koonings, darvoor heb k ook 3 u moeten rijden!
Maar totaal geen spijt! Ben in gene andere bruidswinkel geweest!
Ik heb het daar gevonden!
14 december is men 1ste pasbeurt!
Ben daar echt supercontent van!
x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|