Terug naar overzicht
Hoi Lindy, Ik vind dat ook heel veel geld voor een taart. Op bruidstaart.net heb je een begin-prijs van 4 euro per persoon, dus dan heb je eigenlijk maar 1 smaak voor de hele taart en geen speciale versiering... Ik heb gelukkig een schoonzus die graag onze taart wil maken, maar ik heb op dit forum en elders al vaak gehoord dat ook gewone bakkers zo'n taarten (ook stapeltaarten) maken en véél goedkoper. Ga dus zeker eens informeren bij een paar bakkers bij jou in de buurt! Groetjes, Leen
Hoi! De bakker kan dit zeker goedkoper! Wij moeten het wel via de feestzaal doen, en dat is €4 per persoon, inclusief service. Greet
'k Weet niet of 'k je deze link al had gegeven maar: www.detaartenfee.be .. Je kan daar zeker een oproep doen en iemand vinden die een geweldige stapeltaart kan maken voor jullie huwelijk voor een schappelijke prijs! Er zitten echt kunstwerken tussen van gepassioneerde hobby bakkers :)
Wij moeten onze bruidstaart ook via de zaal nemen. Voor ons is het 3,5 euro per persoon maar wordt ook maar geteld voor iets meer dan de helft van het volk. Wij kunnen ook kiezen uit gebak en een ijstaart. De onze zal ook uit verschillende niveau's bestaan waarbij ieder niveau een andere smaak zal hebben! Hmmm, ik kijk er al naar uit! Voor mij is het dessertenbuffet met de bruidstaart het belangrijkste van heel ons feestmaal :-)!
Wij laten de taart maken door onze oom en moeten dan in de zaal 1 euro p.p. betalen voor de serveerkosten, dus vergeet dat niet na te vragen als je de taart zelf regelt!!
Hey, Ik volg Kim. Ik heb een berichtje geplaatst op het forum van de taartenfee. Allemaal héél vriendelijke baksters en aan de foto's te zien ook goede! Wij hebben hierop veel reactie gehad en wij hebben nu zaterdag een soort van proefsessie. Wij nemen, als alles goed gaat, ook bij haar cupcakes als bedankje. Voor de taart zou het voor die bakster ook 4 euro pp zijn, maar wij mogen wel foto's meenemen van voorbeelden van hoe wij willen dat hij wordt... Wij moeten ook wel bij de zaal 1 euro pp serveerkosten geven.
Bij ons is de taart ook via de zaal, 4 euro p.p.
Bij onze bakker is het ook 3,50 p.p. zie ik op de site: http://www.bakkerijwim.be/huwelijk-jubileum.htm
wij betalen ook 3,5 euro pp in de zaal en mogen kiezen welk soort taart er geserveert wordt: cakejes, gewone buiskuit, ijstaart of stapeltaart en dit is dan incl serveerkosten