Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen bruidstaart en prijzen

2-12-2010 10:12:38
Hallo!

Ik heb eerder al eens een onderwerp geopend of ik een bruidstaart zou bijnemen aangezien wij al een buffet hebben.
Nu... ik wil zeker een bruidstaart erbij nemen, maar ik ben wel van het gedacht een bruidstaart moet echt een bruidstaart zijn en voor mij persoonlijk moet dat dan ook iets opvallends zijn. Had ik me voorgenomen om de helft van het aantal personen te vragen voor de taart aangezien er nog genoeg is op buffet ook...
Dit komt op 40personen. Heb ik een offerte gevraagd voor onze taart met 40 personen en blijkt dus dat dit op 2niveaus zou zijn.

Ik vind dat nogal weinig, onze dochter haar verjaardagstaart is ook 2niveaus voor 16personen... dus vraag ik me af, ipv deze te bestellen via www.bruidstaart.net eens bij de bakker te gaan vragen. Bij bruidstaart heb ik een offerte gevraagd voor een taart ik denk een 80 personen max 100 omdat ik dus een hogere taart wil, deze kwam op 480€

Na een lang verhaal, heeft iemand ervaring hiermee?
Zou het goedkoper zijn bij de bakker? Bakker kan toch voor 40 tot 50 personen een redelijk hoge taart maken??? Natuurlijk bruidstaart.net zijn echt prachtige taarten maar toch... veel geld of niet?

Dank u

Lindy
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1884

Leen
5-11-2011
 Meld misbruik2-12-2010 10:39:08

Hoi Lindy,

Ik vind dat ook heel veel geld voor een taart. Op bruidstaart.net heb je een begin-prijs van 4 euro per persoon, dus dan heb je eigenlijk maar 1 smaak voor de hele taart en geen speciale versiering... Ik heb gelukkig een schoonzus die graag onze taart wil maken, maar ik heb op dit forum en elders al vaak gehoord dat ook gewone bakkers zo'n taarten (ook stapeltaarten) maken en véél goedkoper. Ga dus zeker eens informeren bij een paar bakkers bij jou in de buurt!

Groetjes,

Leen

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik2-12-2010 10:44:46

Hoi!

De bakker kan dit zeker goedkoper! Wij moeten het wel via de feestzaal doen, en dat is €4 per persoon, inclusief service.

Greet

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik2-12-2010 10:51:43

'k Weet niet of 'k je deze link al had gegeven maar: www.detaartenfee.be ..
Je kan daar zeker een oproep doen en iemand vinden die een geweldige stapeltaart kan maken voor jullie huwelijk voor een schappelijke prijs! Er zitten echt kunstwerken tussen van gepassioneerde hobby bakkers :)

Jo
16-7-2011
 Meld misbruik2-12-2010 11:26:29

Wij moeten onze bruidstaart ook via de zaal nemen. Voor ons is het 3,5 euro per persoon maar wordt ook maar geteld voor iets meer dan de helft van het volk. Wij kunnen ook kiezen uit gebak en een ijstaart. De onze zal ook uit verschillende niveau's bestaan waarbij ieder niveau een andere smaak zal hebben! Hmmm, ik kijk er al naar uit! Voor mij is het dessertenbuffet met de bruidstaart het belangrijkste van heel ons feestmaal :-)!

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik2-12-2010 11:39:14

Wij laten de taart maken door onze oom en moeten dan in de zaal 1 euro p.p. betalen voor de serveerkosten, dus vergeet dat niet na te vragen als je de taart zelf regelt!!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik2-12-2010 13:24:40

Hey,

Ik volg Kim. Ik heb een berichtje geplaatst op het forum van de taartenfee. Allemaal héél vriendelijke baksters en aan de foto's te zien ook goede! Wij hebben hierop veel reactie gehad en wij hebben nu zaterdag een soort van proefsessie. Wij nemen, als alles goed gaat, ook bij haar cupcakes als bedankje. Voor de taart zou het voor die bakster ook 4 euro pp zijn, maar wij mogen wel foto's meenemen van voorbeelden van hoe wij willen dat hij wordt... Wij moeten ook wel bij de zaal 1 euro pp serveerkosten geven.

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik2-12-2010 14:01:15

Bij ons is de taart ook via de zaal, 4 euro p.p.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-12-2010 19:01:50

Bij onze bakker is het ook 3,50 p.p. zie ik op de site: http://www.bakkerijwim.be/huwelijk-jubileum.htm

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik4-12-2010 9:53:26

wij betalen ook 3,5 euro pp in de zaal en mogen kiezen welk soort taart er geserveert wordt: cakejes, gewone buiskuit, ijstaart of stapeltaart en dit is dan incl serveerkosten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...