Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 190 dagen

2-12-2010 13:24:29
Nog 190 dagen op de teller en volgende week 11/12 nog 6 maand! De tijd ga nog snel vooruit, sneller dan ik dacht.

We hebben ook gekozen met wie we gaan samenwerken voor het eten, dus das ook nog een zorg minder. Aankleding van de zaal ga ik zelf in handen nemen .

Nu maandag ook de eerste afspraak bij de pastoor. Mijn lijstje met vragen ligt al klaar .
Kzou deze maand ook graag een beslissing nemen over de uitnodigingen dat ik ze volgende maand kan bestellen. Velen vinden dit vroeg maar ik zou ze graag in februari versturen ( trouwen in juni) zodat ze eind april ten laatste iets kunnen weten en ik in mei alles kan regelen ( gaan eind mei nog een week op vakantie ( dat is 2 weken voor de trouw!!) dus wil dat alles dan geregeld is). Of is dit echt wel vroeg?

In januari gaan we ook kijken voor ringen, nog zoiets leuk . Dus beetje bij beetje worden er dingen van mijn lijstje geschrapt en valt het in zijn plooi. De eerste maand dacht ik dat ik het nooit geregeld ging krijgen.

Allesinds en ik nu vooral aan kerstkadookes aan het denken en vanaf het nieuwe jaar kunnen we er weer volop invliegen.

Kim
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 579

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...