TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leontine
3-6-2011
|
2-12-2010 15:28:29
Een geweldig gevoel is het toch hè... Kan nog steeds het ene moment druk aan het werk zijn en het andere moment ineens beseffen: ik heb m'n jurk!!! M'n collega verklaard me al voor gek dat ik plots met de meest idiote smile op m'n gezicht kan zitten
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
2-12-2010 18:04:55
Ook ik had me aan een helse zoektocht verwacht! Dus was ik heel nonchalant begonnen met een afspraak te maken in een eerste winkel (ook op 26/11!). Resultaat: 'het' kleedje gevonden op één namiddag :-). De maandag teruggekeerd om het definitief te bestellen. Ik kon het zelf de eerste dagen niet geloven... De zoektocht was mentaal eigenlijk nog niet echt begonnen en ze was al voorbij!! Nu vind ik dat ook niet erg, er zijn nog genoeg andere dingen te regelen :DD
|
|
Kaatje
25-6-2011
|
2-12-2010 18:11:55
@Leontine: Dat gevoel overvalt me ook bijna elke dag, echt super :) @ Charlotte: Ik kan het ook soms nog niet geloven... op een paar uur tijd gevonden en meteen beslist!Mijn getuige had enkele foto's getrokken, heb ze gisteren nog eens kunnen bekijken en heb er nog geen seconde spijt van. Inderdaad nog genoeg to do's :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|