TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
23-9-2006
|
11-3-2006 21:24:02
Ik trouw ook op 23 september en ik ben ook nog op zoek naar iemand die mijn maquillage kan verzorgen maar dan in de omgeving van Wetteren.
Groeten Nath
|
|
Veerle
23-9-2006
|
12-3-2006 10:29:39
hey meiden,
ik trouw ook op 23 september en ik heb gewoon in de parfumerie waar ze me kennen gevraagt of ze me konden maquilleren, en deze is dicht bij m'n kapper dus, maar ze stelden zelf ook voor om tot bij mij thuis te komen en eventueel m'n zussen en moeder ook te doen.
Dit is misschien een tip?
groetjes Veerle 23/09/06
|
|
Inge
|
|
|
Wendy
23-9-2006
|
13-3-2006 12:40:25
Hoi iedereen,
Ik trouw ook op 23 september, leuk om te horen dat er nog zijn op die datum. Afgelopen zaterdag heb ik eerste pas gedaan, zalig he !!! Maquillage toevallig laten doen bij Ici Paris in koopcentrum en de dame in kwesiet heeft me haar telefoonnummer gegeven. Ze wil op de dag zelf gerust komen, dus misschien eens kijken bij Ici Paris, afspraak maken om je te laten maquileren, kost niks, en wie weet wandel je buiten met een telnr en prachtige make-up.
Wij zijn eigenlijk nog dringend op zoek naar een fotograaf, regio Lokeren, iemand ideetjes ?
Groetjes, Wendy
|
|
GRIET
23-9-2006
|
14-3-2006 18:49:05
Ik trouw ook op 23 september 2006 en ben ook nog op zoek naar iemand die mijn make - up komt verzorgen bij mij thuis, regio merchtem.
Griet
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|