Terug naar overzicht
Via de site kan je een offerte aanvragen. Ik heb dit zelf ook gedaan en na een kleine berekening kwam ik uit om meer dan 450 EUR voor haar en make-up voor proef en W-day. Ze zouden heel goed zijn heb ik al op verschillende plaatsten kunnen horen maar voor mij was de prijs toch wel iets te hoog. Ik zou zeggen: vraag een beetje rond en vraag info op verschillende plaatsen want de prijzen kunnen sterk verschillen. Groetjes
Hoi Kim, Bij mij kwam het algauw op 300 euro (met km-vergoeding)! Echt niet te doen vond ik. Ik heb je een privéberichtje gestuurd met de prijsofferte. Bruidjes zijn geen wandelende kassa's he :-) Maar dat wordt precies wel vaak gedacht. Jammer... Heb inderdaad al gehoord dat ze goed zijn. Groetjes, Sarah
Hoi, Bij ons was het ook veel te veel, wij gaan ook naar iemand anders op zoek. Heb wel al veel positieve reacties gehoord hier op het forum, als je het budget hebt (mag toch makkelijk 400 euro rekenen) kan je dit natuurlijk wel doen. Groetjes,Kendra
Ik heb mijn haar bij hem laten doen. Idd veel geld, maar ja het is ook maar voor 1 keer. Een kleed kost ook geld. Hij is ook creatief. Eerst proefsessie bij hem thuis (slechts een paar weken vooraf) nadeel als je niet tevreden zou zijn om iemand anders te zoeken. Hij gaat ook overal. Ik woon in Brugge en hij in Antwerpen. Dus wel flexibel. Je kan altijd al eens inlichtingen vragen.