Terug naar overzicht
Hoi Celesta, Al je jullie uitnodigingen tijdig opsturen, dan moet een maandag(met een vrije dag erna) zeker lukken! Ik weet dat onze traiteur elke dag beschikbaar is om feesten te doen (en zeker omdat ze meestal door de week wel vrij hebben, is een uitzondering te doen :d). Veel succes nog met de organisatie van jullie trouw! ps: leuk thema ;-) Sanne
Vind ik origineel, zeker doen!
Tof idee, en inderdaad, iedereen is thuis de dag erna! Feesteje kan lang duren!!!
waarom niet,moet toch kunnen,het is jullie feest en zowiezo iemand die jullie graag zien en willen komen,wel die komen!!welke dag het ook maar is!! trouwens,hoeveel gaan de brug niet maken??dus denk niet dat je daaraan moet twyfelen!! ga ervoor zou ik zeggen!!
Hi! Moet je zeker doen hoor! Wij trouwen ook op een 'rare' doordeweekse dag, namelijk woensdag 20 juli 2011. We hebben voor deze dag speciaal gekozen omdat 21 juli onze nationale feestdag is en dan hebben ook veel mensen vrij... Lekker lang feesten dus ;) Groetjes, Evelyne
Ook wij hebben gekozen voor een andere dag, omdat in de periode die we wilden trouwen al onze favoriete locaties al waren volzet... Het is woensdag 01/06/2010 geworden, de dag voor het Hemelvaartweekend! Doen zou ik zeggen, succes en veel plezier met de voorbereiding!!
PS: wel best eens informeren op het gemeentehuis (en kerk indien jullie kerkelijk trouwen) of die dag mogelijk is... (stel je voor dat je alles hebt geregeld en zij ook de brug maken) Ik hoop voor jullie dat het lukt!
Idd ik zou eerst informeren bij de gemeente, je zal ook zeker moeten opleggen om op een speciale door de weekse dag te trouwen ;) Wel origineel idee!
Hoi, allemaal... Boe ik haat stad gent!!!Ze willen geen huwelijk doen die maandag enkel de 2de en de 4de maandag... en de 31ste is de 5de maandag.... Nu weet ik niet wat ik moet doen. Dan toch maar de 29ste trouwen en pas maandag het avondfeest doen... of toch maar een andere locatie kiezen. Het waterfront in kwatrecht kon nog wel op onze datum. Maar we vrezen dat het sanitair echt wel koud is zo eind oktober aangezien dat buiten is in houten kotjes.Ook vinden we het daar een erg dure locatie die toch niet echt afgewerkt is enzo... Wat nu...HEEEEEEEEEEEEEELP
Ik zou inderdaad de 29ste trouwen voor de wet en dan gewoon met de dichte familie en getuigen iets gaan eten. Misschien ergens in de namiddag trouwen, dan kan je direct daarna gaan eten en ervoor al foto's nemen. En dan de maandag het grote feest met vrienden enz.!!! Zeker doen! Veel vrienden komen er normaal toch niet naar het stadhuis denk ik...
In de namiddag is geen optie zaterdag 't is 10u30 of niet. Ik heb ook al gedacht aan 2 verschilende dagen nemen, maar dat voelt zo raar aan vindt ik... Ik geraak er dus echt niet uit...