Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: gezellig hotelletje huwelijksnacht omgeving diksmuide

11-3-2006 23:08:32
Hey,
Vandaag is eindelijk de beslissing gevallen over de zaal. De andere zaal die we in gedachten hadden beschikte over drie kamers om ter plaatse te blijven slapen. De zaal die e nu hebben gekozen heeft geen slaapmogelijkheden. Nu wonen mijn vriend en ik in Gent en zien we het echt niet zitten om 's morgens vroeg terug te keren naar huis. Zijn er mensen die een goed hotelletje kunnen aanbevelen liefst in of omgeving van diksmuide.

Groetjes Peggy

Peggy
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 418

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik12-3-2006 10:36:54

Hallo Peggy
Leuk dat je de gepaste zaal gevonden hebt.
Ik verondersel dat het de salons van Saint Germain geworden is.
De leukste hotelletjes liggen op de markt van Diksmuide. Anders zal het moeilijk worden om een gepast hotelletje te vinden.
groetjes Ellen

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik12-3-2006 15:08:06

Wij zijn al een paar keer naar Ieper (ligt niet ver van Diksmude) geweest en zijn daar dan blijven slapen in kasteelhof 't hooghe. Prachtig hotel, heel goed van prijs, vriendelijke mensen en lekker ontbijtbuffet.

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik12-3-2006 15:08:50

Denk nog aan iets. Wij hebben dat hotel gevonden in de brochure van Vlaanderen Vakantieland. Misschien kan je wat ideeën opdoen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...