Terug naar overzicht
Dag Sofie,Ik heb 2 bruidskindjes van 2jaar. Ik laat ze een knuffelkonijn vasthouden, zo een met lange oren om goed te kunnen vasthouden.Over het aanbrengen van de ringen ben ik eigenlijk ook nog niet uit.Ik hoop hier leuke ideetjes te horen!Groetjes,Sofie22-07-06
Wij laten onze 2 kindjes een zelfgemaakte beer dragen, waaraan we aan 1 beer een kussentje zullen bevestigen met de ringen erop.Groetjes,Tina24.06.06
halloWij hebben 2 kikkers gekocht met daarop een gouden kroontje. Van het sprookje wanneer je de kikker kust hij een prins wordt.De kikker zijn mond kan je open doen met een rits en daarin stoppen we de ringen.groeten Ellen
Onze bruidskindjes (4) hebben elk een zelfgemaakte knuffel die ze vast houden. De bloemist maakt een hart van oasis met daarrond grassen en bloemen waar we de ringen aanhangen.Davine31/03/2006
Hoi Sofie,Wij hadden onze ringen aan Me to You beertjes (bruid en bruidegom).Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Wij hebben 2 middelgrote Me to You-knuffelberen gekocht voor onze 2 bruidsjongetjes om mee te "sleuren". Aan 1 ervan (die van het oudste jongetje) ga ik een rood satijnen zakje vastnaaien. De getuige (papa van de kindjes) gaat zo'n 5 minuutjes voor "het moment" de ringen in dat zakje steken. Het bruidskindje komt dan met de beer naar ons zodat we het zakje vanboven kunnen opendoen en de ringen eruit halen.
hallo SofieWel wij geraakten er ook niet echt wijs uit en dan raadde ons pastoraal werkster ons aan om ze gewoon aan de ceremoniemeester ze te geven en dat hij ze dan op een zilveren schaaltje legt, zo hoeven we niets extra meer te kopen .voor de bruidskindjes voorzien we ook knuffels.GroetjesLien26/05/06
Hallo SofieDoe zoals ik, het uit je handen geven aan iemand anders. Wat ik hiermee wil zeggen is, mijn zus had al iets in gedachten en zij ging het regelen.Dus ik moet mij daar geen zorgen over te maken. Het is voor ons een totale verrassing.GroetjesTascha08.04.06