Terug naar overzicht
Ik kan je niet zeggen of ze nog vrij zijn, maar ik kan wel JP Produkties aanbevelen in Beernem!
hey! Wij zijn ook van West-Vlaanderen (Izegem) en wilden ook graag een videograaf. Ik ben wat gaan zoeken en zo op internet en botste op "Tripelfilm.be", gasten uit Sint-niklaas Heb eens gemaild, en dan een afspraak gemaakt en die gasten zijn met 2 om te filmen... Ze zien het zeker zitten om zelf tot in Ieper te komen (waar het feest en de trouw voor de kerk zich afspelen) Je hebt 3 prijsformules, die redelijk zijn, anders zou mijn toekomstige het niet willen :D veel geluk! en euh.. ge hebt ne schone maand gekozen om te trouwen! ;-)
wij hadden Duchateau Films (www.duchateaufilms.be ) en de video is super!
Wij hebben ook duchateu films gereserveerd, ik kan nu nog niet zeggen of we er tevreden van zijn of niet want onze dag moet nog komen, maar hetgeen hij ons toonde was zeker de moeite.De prijs valt ook nog mee.
Ook wij hebben onlangs de videograaf vastgelegd en het is Duchateau film geworden. We waren direct weg van zijn manier van filmen en monteren!
Wij gaan samenwerken met cameraworks uit Niel. Zeker eens de moeite om te bekijken en deftige prijs...
Ik ken mensen uit Kortrijk. Als je mij een mailtje stuur, dan kan ik je de gegevens bezorgen tara_hellemans@hotmail.com