Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Santorini

3-12-2010 10:37:58
Hallo,
Kan iemand ons een perfecte locatie (hotel) aanraden voor onze huwelijksreid in Santorini?
We twijfelen erg tussen enkele hotels (wel westkant eiland - omgeving Fira).
Alvast bedankt.

Ingrid
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 725

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik3-12-2010 10:43:17

hoi Ingrid

We zijn afgelopen zomer (september) naar Santorini geweest! We hadden een B&B in Fira, maar waren er eigenlijk niet echt tevreden over, dus een hotel ofzo kan ik niet aanraden.

Gaan jullie het combineren met nog andere eilanden? Want wij zijn eigenlijk een beetje gevlucht voor de drukte op Santorini! Zeker bij zonsondergang is er een overrompeling van Fira, omdat dit bekend staat om zijn mooiste zonsondergang ter wereld. (plaats waar ook de meeste huwelijksaanzoeken plaatsvinden :-) toen we daar waren, was ik net verloofd, dus wel grappig :-))
Het eiland is wel prachtig, maar ik zou het zeker combineren met andere eilanden van de Cycladen (wij hebben Milos en Naxos ook gedaan).

groetjes en veel plezier en succes met de voorbereidingen!
Joyce

Lien
2-7-2011
 Meld misbruik3-12-2010 10:53:00

Hallo!

Ik ga akkoord met wat Joyce zegt. Wij waren deze zomer ook in Santorini en inderdaad erg toeristisch! Zelf waren we eigenlijk daar ook de toerist want wij waren voor 10 dagen in Kreta en hebben een dag Santorini gedaan. Fira is wel heel mooi maar voor een hele huwelijksreis te doen misschien iets te klein.

Nog veel plezier!!!

Groetjes
Lien

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik7-12-2010 11:49:00

Ik ben weg van Santorini, ook omdat er daar een vriendin woont. Ik heb altijd gezegd... als ik trouw en ik naar Santorini ga, dan ga ik zeker en vast een hotel boeken in Oaia, meest prachtige zonsondergang. Een hotel op de kliffen!!! Is inderdaad wel druk, maar dan kan je de kalmere plaatsjes opzoeken, quad huren of auto'tje en 's avonds/overdag alle leuke plaatsjes doen zoals Kamari,... Vele mensen doen inderdaad ook een island hopping...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums