Terug naar overzicht
Dag Lien, Ik ben er vorige week geweest. Je vind er idd alles. Hoge hak, kleine hak, zomerschoenen of winterbotten. Puntig of rond. Open of gesloten... In het ivoor of wit... T'es beetje allemaal op elkaar geperst dus ik zou zeggen, neem er je tijd voor! De verkoopster s zullen je ook helpen. Ik had eerst een open schoentje gekozen maar na "onderzoek" blijkt dat mijn voet wat te breed was en dat ik na 2u lopen pijn ging hebben... Groetjes, Aurélie
Inderdaad heel veel keuze! En ook alle maten, van heel klein tot groot (vooral die kleine zijn voor mij belangrijk). Ik heb ook nog gehoord dat je er je trouwschoenen achteraf nog kunt laten verven in een andere kleur, mocht je ze achteraf nog willen dragen voor andere gelegenheden. Eén van deze weken trek ik er ook heen :-)
Duur ?? of valt het mee
Tgoh, met 100€ had ik heel klassieke normale schoenen, en ik had de goedkoopste mee :)
Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga zeker eens gaan kijken!!! Groetjes Lien
Ik ben speciaal van Hamme naar Roeselare gereden ervoor, want er is eigenlijk maar 1 winkel in België zoals die van Gabrielli (gat in de markt, als ik het geld zou hebben :)) begon direct een winkel in bruidsschoenen, hi).Zeker de moeite, wel niet zoooo vriendelijk, maar ja, door de enorme keuze neem je dat er wel bij. Gewoon op u gemak kijken en u vooral niet laten opjagen.Tip! Neem een staaltje van de stof van u kleed mee.