Terug naar overzicht
Ah proficiat! Ik heb ook een Pronovias, model Albeniz en jij?
ooooh pronovias! zo mooi!! Proficiat! welk model is het geworden! ik heb ook een pronovias! je kan mij altijd een privé-berichtje sturen! groetjes, Nathalie
Ik heb ook een pronovias! ben ook curieus welk model het geworden is; je mag me ook altijd een berichtje sturen. Groetjes, Sarah
Hey! Ben eigenlijk nog maar 1 maandje verloofd en zit al vol vragen! Hoelang op voorhand moet je eigenlijk beginnen zoeken naar een trouwkleed? groetjes stefanie
Bij mij is het model Alpes geworden, heel romantisch! @ Stefanie: Aangezien je trouwt op 14 mei 2012, kan je gaan kijken in het najaar van 2011 als je een kleedje van de nieuwe collectie van 2012 wil, maar niks staat je in de weg om nu al te gaan kijken als je echt niet meer kan wachten :-). Een vriendin van me trouwt op 30 april '11 en is half november voor een kleedje gaan kijken, dus je hebt nog tijd genoeg! Geniet er enorm van! Echt een super moment! Grtjs
Joanne, wat een romantische jurk! Ga je de sluier erbij nemen? Groetjes, Sarah
Over de sluier ben ik nog niet 100% zeker, moet het nog wat laten bezinken. Heb het wel gepast en het was wel heel mooi... Maar ik kan nog beslissen bij mijn 1e pasbeurt of ik het neem of niet... :-)
WAUW!! echt heel mooi! ik vind het altijd geweldig om zo een echte prinsessenjurken te zien!de sluier is ook wel heel mooi! Het mijne is de alce van pronovias geworden. Welke heb jij gekozen sarah?