Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb me hier ook het hoofd over gebroken, en uiteindelijk gaan we het zeer simpel houden... Héél toevallig heb ik reuze - wasknijpers op de kop kunnen tikken, deze komen op de tafel, met het tafelnummer ertussen. Onze gasten krijgen tijdens de receptie een kaartje met hun naam en tafelnummer, vastgemaakt aan mini-wasknijpertjes...We leggen deze kaartjes in een mooie mand en mijn neefje van 10 jaar gaat tijdens de receptie rond om iedereen zijn kaartje en tafelnummer te bezorgen. Op die manier heeft hij ook iets leuk te doen :) Wij vonden dit iets origineel en niet te ingewikkeld ...ook de klassieke naamafroeping vind ik maar niets, we willen er geen al te "stijf" gedoe van maken ....
Hey! bedankt voor je reactie! Ja inderdaad, het moet leuk blijven..!! is wel leuk dat je je neefje erbij betrekt, zou ik idd ook wel nog kunnen doen, tenzij ze in de zaal het zelf doen bij het binnenkomen, kmoet dat nog es navragen. Nu, 'k zou niet weten waar ik aan zo'n reuze spelden moet geraken.. en kwil zo wat speelser gaan werken.. hmm kga vanamiddag es bij AVA gaan denk ik.. mss vind ik daar iets.. bedankt voor uw reactie! khou het in m'n achterhoofd :-)
Hoi, hebben jullie niks dat jullie typeert, iets gemeenschappelijks,... dat je als thema kan gebruiken? Bij mijn nicht was elke tafel een soort praline en stond er voor iedereen een doosje met die praline, lekker! :) Of je kan als naam jullie favoriete artiesten of cd's nemen? Of lievelingsfilms? Wij nemen alle plaatsen waar we op verlovingsreis geweest zijn (was een verrassingsrondreis).Wat betreft de tafelverdeling aan de gasten duidelijk maken. Als je film kiest kan je filmtickets maken, bij muziek notenbalkjes, cd-covertjes of festivalarmbandjes.Veel succes bij de zoektocht!GroetjesGreet
Wij eten in beperkte kring en gaan onze gasten bij het binnenkomen een foto geven. Hierop zijn de gasten te zien samen met ons, of enkel wij, maar gelinkt aan een gebeuren waar de gasten ook aanwezig waren. Op de verschillende tafels leggen we ook een foto van zo'n activiteit. Zo krijgt iedereen toch een vrij persoonlijke uitnodiging om mee aan tafel te gaan.vb: tafel van de dichte familie: iedereen krijgt een foto van zichzelf op het kerstfeestje waar wij ook aanwezig waren... Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd. Veel succes alvast!Isabelle
Wij hadden ook reisbestemmingen. Op de kaartjes die de gasten kregen stond de reisbestemming + een fotootje van ons op die reisbestemming. Op tafel stond die foto dan in het groot. Het was wel zo dat de kaartjes overhandigd werden door iemand van de zaal en ook het afroepen van de tafelnamen en begeleiden naar de juiste tafel, werd gedaan door iemand van de zaal.
Die reuze - wasknijpers heb ik overgekocht van het evenementenbureau van Joyce De Troch ! Heel vriendelijke dame !
Wij hebben met kleuren gewerkt. De mensen kregen bij het binnenkomen een gekleurd kaartje met hun naam op. Wanneer het liedje van hun kleur begon te spelen, moest men naar binnengaan.
Allemaal dikke merci voor jullie reacties! we vinden heus wel iets