Terug naar overzicht
een jaar of 3 geleden zijn vrienden van ons daar getrouwd. Is wel heel mooi van locatie. Kan niet zeggen welke installaties er wel/niet aanwezig zijn, bij onze vrienden waren er verschillende buffetten in thema's van verschillende landen. Zeer mooie locatie alleszins.
Hallo! Wij zijn ook op zoek naar een unieke locatie voor ons feest. Het waterfront hebben wij van vrienden gehoord zeer leuk en mooi te zijn, zeker niet traditioneel! Ik ben er zelf nog niet geweest, de site met foto's en info valt wat tegen vind ik, maar laat zeker iets weten als je wat meer info hebt gevonden! groetjes, stefanie
Ik ben al eens gaan kijken en tzag er wel cool uit allemaal, maar er is wel wat werk aan om het feestelijk te maken enzo.De toiletten vallen ook een beetje tegen. Het zijn hokjes buiten, dus bij regenwer niet ideaal.Maar omwille van het speciale aan de locatie gaan we het erop wagen.Ook de prijs is vrij hoog terwijl er nog zeer veel zelf voorzien moet worden er zijn tafels en stoelen maar geen tafellinnen, borden, bestek, glazen...Dat moet de catering voorzien. Ik wacht nog op wat meer info over de keukeninstallatie e.d. Groetjes, Celesta
Kom ik na maanden nog eens kijken op het forum waar ik zelf een jaar rondgehangen heb en wie kom ik hier tegen... dag nichtje!