Terug naar overzicht
Niet 13/08 maar wel 5/08. Dus heel dichtbij.... Wij hebben onze zaal (zonder eten), dj, gemeenthuis ligt vast, en ik heb mijn kleed al. Hangt hier thuis al in de kast, moet alleen nog een klein beetje korter gemaakt worden als ik mijn schoenen heb. Zijn nu momenteel druk aan het denken over wat we nu 's avonds gaat 'eten'. En gaan dan eventueel een traiteur zoeken. En volgende week gaan we naar de nonnetjes om de kerk vast te leggen.
Hey, Wij trouwen op 12/08, dus ook dichtbij hé!Bij ons liggen vast: zaal, kerk, gemeentehuis, vervoer, kleed is besteld, DJ, fotograaf, persoon die bruidstaart maakt, planning, kapster en visagiste, ... Al de belangrijke dingen liggen vast eigenlijk! Dingen zoals eten, drinken,... liggen in ons hoofd vast, maar kunnen we pas over een paar maanden vastleggen.Kostuum is voor maart ongeveer, ook uitnodigingen en ringen dan en afspraak voor danslessen.Decoratie voor zaal en voor bij mijn thuis, cadeautjs voor getuigen is later... Tussendoor kopen we wel kleine dingen aan zoals gastenboek, ringkussen, enveloppendoos, ... En bij jullie?
Hey, Wij trouwen ook op 13 augustus 2011. Het meeste is eigenlijk al geregeld...
Heylaba, Bij ons ligt vast: Zaal (eten inbegrepen) Fotograaf Vidograaf Dj Zangduo Kerk Uitnodingingen Menukaarten Bedankjes Kerkelijk Huwelijk Wettelijk Huwelijk Trouwkleed Vervoer Nog te regelen: Misboekje (zijn we aan bezig) Trouwringen Kostuum vriend Decoratie kerk Bruidstaart En waarschijnlijk nog veel dat ik nu op het moment vergeet :-)
Hoi, Wij trouwen ook op 13/08/11! Bij ons ligt nog niet zo heel veel vast: * zaal (is met eten en alles inclusief) * wet * kerk * voorlopig draaiboek * ringen * kleed en mijn schoenen * DJ * visagiste Over de rest maak ik mij nog niet veel zorgen, het is best nog lang hé. Enkel de fotograaf en het vervoer moeten we dringend vastleggen, maar daar hebben we deze week afspraken voor.
Hey, Wij gingen eerst ook op 13/08/11 trouwen, maar wegens geen plaats meer in de zaal hebben we het spijtig genoeg naar 12/08 moeten zetten. Bij ons is al af:WetKerkMuziek voor in de kerkZaal (traiteur incl, menu nog niet beslist)fotograafvervoerDJtrouwkleed besteld (voor schoenen en lingerie moet ik nog kijken) Ik zou willen starten aan misboekje en uitnodigingen. Wanneer plannen jullie om de uitnodingen te versturen?