Terug naar overzicht
hoi, ik heb ondertussen ook mijn tanden witter laten maken. en ik had zware verkleuring van mijn tanden. en het is super goed nu. best toch wel wat op voorhand doen. prijs viel reuze goed mee. ik heb er ook een stukje voor moeten rijden. als je nog bepaalde info wilt laat je het maar weten.
Hey Lindsay, Waar heb jij dat laten doen en hoeveel kostte het?
Onze tandarts raadt dit ten sterkste af! Bleachen maakt je tanden brozer, waardoor je sneller gaatjes krijgt!
He Claudia. Ik dacht dat je da in Heist op den berg kan laten doen. Kort aan de Noemi. als je de Molenstraat ten einde bent en dan oversteekt. daar op den hoek is er een schoonheidsinstituut waar ze dat doen.
ik heb dat in stevoort laten doen. je moet het drie weken, elke dag een half uur in doen. koste 275 euro
@Angela: Bedankt! Weet jij toevallig hoe dat schoonheidsinstituut heet. Ik heb er via internet eentje gevonden in Lint, waar je dus ook 3x moet gaan maar Heist-op-den-Berg is natuurlijk dichterbij... @Véronique: Ik weet dat het minder goed is voor je tanden, maar het is natuurlijk maar enkel voor den trouw.
Ik heb dit ook laten doen maar dan wel bij de tandarts. Mocht kiezen wanneer ik die silicoontjes met de gel erin stak ofwel de ganse nacht ofwel in de dag een kwartier smorgens en een kwartier savonds (de concentratie van die gel is dan ook anders). Heb gekozen om dit te doen snachts en dit moest dan gedurende 2 weken. Ben er heel tevreden over!! Ze zei wel dat het normaal is dat de tanden met de jaren toch weer wat zullen verkleuren en vlak voor de trouw zal ik dan nog eens een kuurtje doen. Dit zal dan niet zoveel meer kosten omdat ik enkel die gel nodig heb. De silicoontjes die gemaakt zijn volgens de afdruk van mijn eigen tanden waren het duurst maar die heb ik nu al en zo kan ik nu verder.
Hey Tamara, Dit heb ik ook al eens gedaan, een aantal jaren terug. Bij mij werkte het niet zo lang. Hoogstens een maand denk ik en dat vind ik wel jammer. Ik zou ook terug die siliconen moeten laten maken want met een verhuis ben ik die kwijtgespeeld. Ik ga eerst zo via een schoonheidsinstituut proberen denk ik, maar het is inderdaad een optie mocht het andere niet werken.
He claudia. Ik kom er toch elke dag voorbij. zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet.
Hey Angela, We hebben het al gevonden! Die zaak heet 'la bella ligna'. Op hun site staat inderdaad dat ze dat doen dus ik ga binnenkort eens horen. Bedankt weeral hé!
Mijn tandarts in Ekeren. Keuze tussen 1x langs gaan of siliconen malletjes & spuitjes gel .. 'k Heb voor het laatste gekozen (kan ik zelf wat meer regelen) ..