TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
7-8-2010
|
4-12-2010 20:08:26
Ik ben ook in een Linea jurk getrouwd, super hé! Mag ik eens nieuwsgierig zijn en vragen welke het geworden is? Tine
|
|
ria
2-7-2011
|
4-12-2010 21:44:22
hé, ik ook heb een linea jurk. De eerste jurk die paste, is het geworden. super!!!!
|
|
Emmy
13-8-2011
|
4-12-2010 23:22:11
Hier nog een toekomstige Linea bruid. Die kleedjes zijn allemaal mooi en super aangenaam omdragen.
Allemaal veel succes met jullie kleedjes. Wilt iemand zeggen welke het geworden is
Grtjs
|
|
frida
6-2-2010
|
5-12-2010 9:32:25
He, mijn kleed was ook een van LR en ik voelde me er ook een prinses in!!!
Nog 6 kleine maanden wachten en je mag hem aandoen!!!!!!!
|
|
Elke
9-7-2011
|
5-12-2010 10:31:20
Ik ken het fenomeen... heb er gisteren eentje gekocht bij Koonings... zalig om aan te hebben... ik wou het eigenlijk niet meer uitdoen... jammer dat het nog zolang duurt voor de eerste pasbeurt... maar geduld is een mooie deugd zeker! haha!
|
|
Ellen
30-7-2011
|
5-12-2010 12:55:32
Ik heb ook een kleedje van linea.
Ze zijn super mooi en ze zitten zo makkelijk! Ik heb andere kleedjes aangehad en die waren allemaal veel zwaarder! De kleedjes van linea zijn heel licht van stof en dus heel leuk om te dragen!
|
|
laetitia
11-6-2011
|
5-12-2010 13:51:41
van mij is het ook een lineatje geworden.toen ik het zag op een modeshow was ik op slag verliefd, maar ik heb dan eerst bewust nog andere kleedjes aangedaan die mijn voorkeur hadden, tot ik DAT bepaald kleed aanhad, en ja, het was idd liefde op het eerste gezicht, ik sta er gewoon heel prachtig mee, al zeg ik het zelf ondertussen de bijpassende schoenen en juweeltjes en bh gekocht ook dan, hihi. kan niet wachten tot ik die opnieuw mag passen.... grts
|
|
Kaatje
25-6-2011
|
5-12-2010 16:03:51
Mijn voorkeur ging ook van in het begin naar LR en vorige week eentje gevonden! Het is deze geworden; B10 SET 23. Stond me het mooist van alle kleedjes die ik gepast had :) Nu nog op zoek naar juwelen, schoenen en lingerie! Kan niet wachten om het opnieuw te passen...
|
|
Tine
7-8-2010
|
5-12-2010 20:33:40
Van mij was het de rok van B10 set 78 en de top van B10 set 77. Het zat echt fantastisch! Ik heb ook altijd geweten dat het Linea moest zijn, en ben dan ook meteen naar hun winkel in Brugge gegaan. Heb geen ander merk gepast! Geniet allemaal van het voorbereiden! Tine
|
|
Tamara
21-5-2011
|
6-12-2010 19:47:31
Bij mij was het ook de eerste die ik paste, had eerst wat schrik van de kleur, maar ik kon het niet uit mijn hoofd zetten, het is geworden: B11 set 68. En nu maar hopen dat mijn ventje het mooi vindt, ik mocht alles kiezen behalve die kleur, maar ja hij heeft mij er nog niet in gezien! En ja LR das echt super! Ik wist het direct. Liefde op het eerste gezicht, en idd nog zo lang wachten. Ik was dit weekend helemaal in extase! En ik die normaal altijd zo nuchter is!
|
|
Peggy
12-2-2011
|
6-12-2010 23:58:36
Hey, ik heb er ook eentje van, B11 set 38!
Kan ook niet wachten tot de dag daar is, gelukkig niet meet zo lang!
Heb da van u opgezocht, ook kei mooooooooooooooooi !!!!
vele groetjes
Peggy
|
|
Emmy
13-8-2011
|
7-12-2010 17:26:39
@ Tamara: super, schitterend. Joepieee nog een zwart wit bruidje hihi. Goed gekozen echt waar. Ik heb B11 set 74, maar er was nog een sjaaltje bij waaraan dezelfde bloemen zaten als op mijn ber. Weet nog niet hoe ik het sjaaltje ga laten vastmaken aan de jurk shuin, dwars enz enz. Voel me anders te bloot met alleen een bustier en door dat sjaaltje op een speciale manier te laten doen (misschien zoals B11 set 28) hoef ik ook geen ketting. Is dan weer wat anders dan het 'trditionele' he. OOOO zalig, LR bruidjes, voel me al verbonden met jullie stom he.
@ Peggy: heeeeeeeeel mooi. Jullie zijn er in geslaagd om er de mooiste (ook B11 set 28) uit te pikken (buiten de witte he) Trouwens er is nog heel veel wit aan je kleedje he. Ik had ook gewoon een bustier en rok apart nodig, sta daar beter mee dan een kleed uit 1 stuk. Ga je het bolerootje er ook bijnemen Ik vind het echt een klasse kleedje. Vind het ook mooi dat de rok zonder zichtbare tue is, wat bij LR meestal toch wel is, wat bij mij ook niet is vermits ik dat ietsje minder vindt
Jullie gaan beiden STRALEN !!!
Lieve grtjs Emmy
|
|
Tamara
21-5-2011
|
7-12-2010 18:52:34
Echt hé, wij gaan allemaal zo mooi zijn! Ik heb wel is een vraagje, trouwen jullie ook niet wit wit omdat jullie al is getrouwd geweest zijn of gewoon omdat je dat mooier vindt?
Groetjes
Tamara
|
|
Emmy
13-8-2011
|
8-12-2010 14:13:31
Ik trouw voor de 2de maal en wilde alles beetje anders doen, dus dat was toch wel de hoofdreden. Ik vind zowel zwart als wit een mooie kleur, dus waarom niet combineren he.
Ik vind ook dat je er nog meer uitspringt als bruid door niet traditioneel wit te trouwen. Ons thema is ook volledig wit/zwart vandaar.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|