TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jean-paul
|
4-12-2010 20:12:10

|
|
jeff
27-8-2011
|
5-12-2010 8:30:23
Wij hebben STARMAKERS EVENTS, een héél goeie DJ en Steven is persoonlijk ook een toffe gast. Vlot ind eomgang en alles bespreekbaar, heel professioneel uitgerust.
Wij hebben al enkele feeten gehad met hem, en vonden het super, vandaar dat wij hem ook hebben gekozen, ook al zitten wij aan de andere kant van het land.
groeten
Jeff & Benny
|
|
laetitia
11-6-2011
|
5-12-2010 13:47:48
wij hebben Poll Van Ghent gekozen, tschijnt da ze de max zijn. wij hebben hem aangeraden gekregen van mijn verloofde zijn nonkel die onze huwelijksdag vastlegt, ook in juni 2011. Ze werken met een 4tal dj's, elk met hun specialiteit van muziek. De prijs zeg ik niet via het forum, maar als ik da hoor, kan ik nie klagen voor hetgeen hij vraagt. hij speelt vanaf de start van het avondfeest, dus tijdens het eten ook.denk dat het rond een uur of 19 zala draaien dat het feest begint. website is www.pollvanghent.be hopelijk ben je er iets mee groetjes
|
|
Jos
11-6-2011
|
5-12-2010 18:05:44
Hartelijk dank al voor de tips. Alle info is welkom, dus . Een DJ is belangrijk, dus je kan er niet genoeg kennen, nietwaar? :-)
|
|
Guido
|
6-12-2010 11:48:03

|
|
kris
|
6-12-2010 13:13:15
Dj JP mag es leren lezen...
|
|
rina
3-9-2011
|
7-12-2010 8:36:42
dj marc van Bekkevoort Heb deze dj ook voor op onze trouw Hij is heel goed Houd rekening met de muziek voor zowel kinderen als ouderen en zelfs op aanvraag speelt hij muziek Zijn email is marc.van.keer@pandora.be of je kan op zijn site een kijkje nemen www.djmarc.be daar staan zijn prijzen ook op enzo
|
|
Jos
11-6-2011
|
7-12-2010 21:33:28
Hartelijk dank al voor de reacties. Via deze website ben ik er nog een aantal tegengekomen. Is er iemand die al ervaring (zowel positief als negatief) heeft gehad met een van hen?
Discobar Dylano Discobar Voluptas Discobar Concept C Powerstation
Hartelijk dank voor de hulp en tips!!!
|
|
kirsten
30-10-2010
|
8-12-2010 14:32:59
hey jos,
ik heb gezien dat je een DJ nodig hebt!
wij hebben ook heel lang gezocht en het is niet makkelijk om tussen zoveel te kiezen, ik wou je toch even laten weten dat discobar Dylano op ons trouwfeest heeft gespeeld en ik moet zeggen, onze dansvloer heeft geen moment leeg gestaan, de DJ had ook alle muziek, van de jaren 80, 90,... noem maar op, tot alle meezingers, zelfs de zotste liedjes had hij. Het is zelf een heel heel tof persoon, hij heeft ons al de nodige uitleg gegeven en echt rekening gehouden met onze voorkeur en dat is toch ook wel belangrijk. Wat het belangrijkste misschien wel is, heel schappelijk van prijs want er zijn er andere hoor!
Veel succes nog, groetjes.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|