Terug naar overzicht
Proficiat! 2012 is niet zover af meer. Eerst je zaal vastleggen. Gr. Eline
Hallo Ilse, in de eerste plaats proficiat met je verloving. 2012 is helemaal niet raar. Ik zou zelfs niet wachten met te gaan rondkijken voor een zaal. Zalen zijn nl zeer snel volboekt voor de zomermaanden. Dus ik zou rustig starten met je voorbereidngen. Extra veel tijd om inspiratie op te doen en alles uit te zoeken. Ik heb ook 1.5 jaar voorbereidingstijd genomen en ben redelijk snel met de zoektocht begonnen. Zaal ; Kerk, fotograaf was het eerste wat ik heb gedaan. bv de fotograaf had al heel wat aanragen binnen voor zomer 2012. Veel succes ermee !
Proficiat Ilse, Mijn ventje heeft mij ook gevraagd in september, en onze zoontjes waren toen net geen 4 jaar en 16 maanden. Wij wilden graag trouwen in de zomermaanden, en hebben daarom gekozen voor 30 juni 2012. Volgende maand kunnen we zeggen dat we volgende jaar trouwen. Nu klinkt dat nog veraf, maat het zal daar vlug gaan zijn!! Onze jongste zal dan ook net 3 jaar zijn, en dat is denk ik ook beter dan dat ze zo heel klein zijn. veel succes met de voorbereidingen! En wat dat kleed betreft, ik ben al eens gaan kijken hoor, kon niet wachten.
Hey hey, Eerst en vooral een dikke proficiat! Een datum kiezen in 2012 is helemaal niet raar hoor! Wij hebben geen kindjes en toen mijn vriend me in april ten huwelijk vroeg, hebben we er onmiddellijk voor gekozen om 'pas' in 2012 te trouwen omdat we dan tenminste op ons gemak een paar huwelijksbeurzen konden bezoeken en alles konden plannen en vergelijken zonder direct al te veel stress te hebben ;-). Toen we dan op ons gemak eens begonnen rond te kijken voor een feestzaal deze zomer, waren we heel blij dat we voor 2012 gekozen hadden aangezien voor de zomer van 2011 bijna alle zalen die we goed vonden volzet waren! Dus, neem gerust 2012 zou ik zo zeggen! ;-) Groetjes en veel succes! Evelien
Ik denk ook niet dat dit een probleem is! Ikzelf trouw in april 2011 en mijn vriend vroeg me ten huwelijk eind 2008, wij hebben dus ook voor een langer verloving gekozen. Het is zoals hierboven al gezegd: dan kan je rustig je gangen gaan, zonder stress en als je goed op tijd kan starten, heb je bijna overal nog je eerste keus :) Veel succes!
Hey, Mijn vriend heeft mij deze zomer ten huwelijk gevraagd in Rome. Wij hebben voor 2012 gekozen omdat mijn vriend zijn broer in de zomer van 2011 trouwt (kosten beetje spreiden voor de ouders) en omdat we een langere verlovingsperiode gewoon veel leuker vonden. We hadden alle tijd om op het gemakje na te denken over hoe we alles zien en zouden willen. Intussen vonden we onze droomlocatie en hadden we de luxe om er een datum naar keuze vast te leggen. We hebben voor 23 juni gekozen omdat dat de langste dag van het jaar is en de start van de zomer. We vinden dat wel een mooie dag en hopen uiteraard op goed weer. Veel succes met de voorbereidingen en dikke proficiat met de verloving! Groetjes, Nathalie
Proficiat met jullie verloving! Mijn vriend heeft mij 30 oktober ten huwelijk gevraagd...aanzoek was fantastisch! Ik had het niet meer verwacht, zijn 14 jaar samen... Wij trouwen 12.05.2012 Waar je vroeg moet bij zijn, is de zaal, ook de mensen/diensten die gebonden zijn aan datum zoals fotograaf, DJ,... Wij wouden op een zaterdag trouwen en toen we naar de zaal gingen was er geen enkele zaterdag meer vrij in 2011! Momenteel ligt de zaal vast en het vervoer, dat is onze eigen cabrio! Ik denk dat wij in januari eens naar de in Hasselt gaan voor ideetjes... Persoonlijk neem ik liever de tijd om iets uit te kiezen dat echt bij ons past! Veel succes en maak er iets moois van!
Hey Ilse Zoals iedereen in de vorige berichten vind ik 2012 helemaal niet raar! Mijn verloofde heeft me in september ten huwelijk gevraagd en hebben bewust voor 30 juni 2012 gekozen omdat dit de datum is waarop we zoveel tijd terug samen zijn gekomen, en omdat dit de eerste 30ste juni is die op een zaterdag valt :o) Je ziet dus, zeker niet vreemd :o) en geloof me, de tijd gaat snel! Binnen enkele dagen kunnen we zeggen: volgend jaar gaan we trouwen! Veel succes met je voorbereidingen! Knuffels Melissa