Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratieloos

5-12-2010 13:36:16
Hallo allemaal, eventjes iets wat niet echt met trouwen te maken heeft maar wel leuke ideetjes voor iedereen kan opleveren. Wij vieren oudejaarsavond samen met onze getuigen en nu was ik aan het denken om hun cadeau verschillende malen in te pakken en telkens ze een papier aftrekken moeten ze een opdracht uitvoeren. Nu kan ik blijkbaar niet zomaar eenvoudige maar grappige opdrachten bedenken. Hebben jullie eventueel leuke ideetjes?

Alvast héél erg bedankt!!!!

MELANIE
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1302

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik5-12-2010 14:02:53

- Een kerstliedje zingen
- Iets uitbeelden dat de anderen moeten raden
- Een naamdicht verzinnen voor de kerstman
- Binnen de 30seconden elkaar versieren met zoveel mogelijk kerstballen (degene die wint mag als eerste de volgende laag verpakking verwijderen)
- Binnen een bepaalde tijd een ijsster knippen uit de vorige laag inpakpapier
- ...

Hoop dat ik je al leuke ideetjes heb kunnen geven

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik6-12-2010 8:45:47

Je kan het opdrachten laten uitvoeren die getuigen "horen" te doen:
- om ter sneltst 10 maal hun handtekening zetten
- een speech schrijven van een halve blz (die jullie dan mogen beoordelen)
- activiteiten verzinnen voor een geslaagde vrijgezellen-avond
-...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...