Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling trouw (met kindjes)

5-12-2010 19:55:20
Hallo,

We zijn pas verloofd...het zal eerder 2012 worden dat we gaan trouwen.
We hebben 2 kindjes (nu bijna 3 en 13 maand).

Hoe is jullie trouwdag verlopen samen met jullie kleine kindjes?
( Waar bleven ze slapen? Gingen ze mee voor de foto's?.....)

alle tips zijn welkom;

groetjes

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1039

heidi

Meld misbruik5-12-2010 20:29:08

onze kindjes waren toen 1,5jaar en 3jaar... wij hadden 2 fotoshoots gepland... om 10u30 voor de wet getrouwd, dan de foto's met de familie getrokken en toen is de familie met onze 2 kindjes naar huis gegaan en hebben ze te slapen gelegd, wij vertrokken toen op onze eerste fotoshoot met de gehuurde oldtimer, tussendoor gingen we ook een broodje eten waar de familie was, om 14u30 voor de kerk met de kindjes en nadien op fotoshoot met de kindjes gegaan, iemand reed met onze wagen en zo hadden we ook hulp met de kindjes, nadien naar de zaal vertokken maar na de receptie gingen ze met iemand mee naar huis en daar bleven ze ook overnachten (dit was ook nodig want ze waren toen echt gehecht aan hun slaap)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...