Terug naar overzicht
Wij laten bij de koekjeswinkel Juliette's in Brugge een speculozen koek bakken en ze schrijven daarop 'wil je mijn getuige zijn ?' Gaan we trouwens ook al bedankje geven aan iedereen op het feest, een hartje met onze namen erop.
Je kan van die transparante (kerst)ballen kopen, die regelmatig als doopsuikerverpakking dienen, daar wat vulling in steken (eventueel in jullie themakleur) met een papiertje waarop je vraagt getuige te zijn. Je kan dit afgeven als kadootje met kerst.
Wij hebben een gedichtje geschreven, daar een etiket van gemaakt en dit op een fles champagne geplakt. Ik heb mijn eerste getuige net op die manier gevraagd en ze vond het heel leuk gevonden.
Wij hadden een foto van ons met daarop `wil jij onze getuige zijn` in een fotokadertje gestoken en dat dan afgegeven, ingepakt in een mooi papiertje. Dit vonden ze echt leuk.
Ik heb mijn zus als getuige en ik heb haar een kader gegeven met een foto in van ons 2tjes met daar de volgende tekst op: "Een huwelijk komt eraan, niet te groot, niet te klein, familie en vrienden zullen aanwezig zijn getuigen een belangrijk iets, zonder hen gebeurt er niets je wilt een getuige niet te gewoon, maar een speciaal persoon je maakt mij reuzeblij, als jij lief zusje, wil getuigen voor mij" Mijn zus was enorm blij en emotioneel als ze het kreeg.