Terug naar overzicht
Proficiat met je kleed! :-) Het is inderdaad een zalig gevoel wanneer je DE DROOMJURK gevonden hebt! Ik heb iets gelijkaardigs als jij meegemaakt bij de eerste winkel waar ik ging kijken en ben super content dat ik mij niet heb laten overhalen om toch te kopen. Want nu heb ik pas een wauw-kleed! :-) Ik kijk al vol ondeduld uit naar mijn eerste pas!
Proficiat met je kleed! Je verhaal lijkt er op het mijne, eerst bij Pierre-Yves geweest, waar ze héél opdringerig waren, het ging ook om een kleed van 1800 euro (vond ik ook toch wat te veel) en dan naar La Sposa, wat dag en nacht verschil was qua ontvangst. Uiteindelijk men droomkleedje in Rotterdam gevonden.
Proficiat met je kleedje. Ik heb zaterdag ook mijn droomjurk gevonden :) bij Diana David in Meise. Ik ben nochtans van Aalst, maar wou niet bij Pierre-Yves gaan (voorgevoel :) ) Maar ben nu super content, kan al nimeer wachten om het nogmaals aan te trekken... Verschiet er wel van dat ik zo snel het juistje kleed in handen had, was nog nergens anders gaan kijken en was eigenlijk ook niet van plan direct te bestellen. Maar waarom nog wachten als het je ding is en het zit in je prijsbudget?!
Hey Ik heb ook beide winkels gedaan en ook net hetzelfde meegemaakt als jij. Aalst was ook erg pusherig om te kopen en bij La Sposa had ik ook een goed gevoel. Ik heb ook hetzelfde kleedje aangetrokken in beide winkels maar in La Sposa waren ze gewoon véél vriendelijker. Ik heb mijn kleed een twee-tal weken terug daar beslist :) supergevoel éh xxx grts