Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Perfecte trouwkleedje gevonden!

6-12-2010 13:18:44
Hoi bruidjes,

Zaterdag ben ik voor de eerste keer gaan passen en heb al meteen mijn perfecte jurk gevonden! Echt een zalig moment, ben er nog altijd van aan het nagenieten!

Ik ben eerst naar Pierre-Yves geweest in Aalst. Mijn afspraak was om 09.30 en op dat moment lag de verwarming nog niet aan, dus bij dit weer was dat al meteen een minpuntje. Ik had wel een vrij goed idee van wat ik wilde. De verkoopster toonde mij een paar kleedjes in de rekken waar ik enkele mocht uitkiezen. Uiteindelijk heb ik 5 kleedjes gekozen. Nadat ik ze allemaal gepast had, was er voor mij één favoriet bij maar dit was een heel stuk boven mijn budget (€1800 en mijn budget was €1500). Daarbij kwamen ook nog eens €100 retouches. Ik zei dan ook tegen de verkoopster dat ik niet wou beslissen want dat het toch een heel stuk boven mijn budget lag. Hierop kwam Pierre-Yves zich dan "moeien" en zei dat ik uitzonderlijk de retouches niet zou moeten betalen als ik meteen zou beslissen. Maar zelf zonder de retouches was het voor mij toch nog heel duur. Hij drong nog even aan dat ik een uitzonderlijke aanbieding kreeg en dat ik voor mijn budget geen jurk zou vinden in mijn stijl! Ik heb voet bij stuk gehouden en ben vertrokken zonder aankoop. De verkoopster op zich was heel vriendelijk maar de manier van pushen is niet mijn ding!

Daarna naar La Sposa geweest in Roeselare. Daar kon ik ook even in de rekken kijken waar ik een 2tal kleedjes meteen kon gaan passen. Aan de hand van mijn commentaar op de kleedjes zocht zij er telkens nieuwe bij. Zonder overdrijven heb ik minstens 20 kleedjes gepast. Er zaten enkele bij die ik mooi vond maar mijn pasteam (mama, schoonmama en beste vriendin) waren nooit allemaal overtuigd. Ik had zelf af en toe het gevoel hier zie ik mij wel in trouwen maar nooit een wauw gevoel. Ik kreeg ondertussen al wat schrik dat het wauw gevoel voor mij gewoon niet bestemd was. Tot ik een bepaald kleedje paste dat mij meteen aanstond terwijl de verkoopster het nog aan het aandoen was. Toen het gordijn openging en ik voor de spiegel en mijn pasteam stond was iedereen akkoord: dit is hét kleedje. Mijn beste vriendin en ik werden er zelf wat emotioneel van :) De verkoopster nam een paar schoentjes erbij om het ook eens te kunnen zien met schoentjes, net zoals oorbelletjes en een tiara (iets wat ik graag wil). Ze maakte wel heel duidelijk dat ik dat er absoluut niet bij hoefde te kopen en zeker nog op andere plaatsen kon gaan kijken. De schoenen pasten echter super bij het kleed dat ik ze er meteen bij heb genomen. De prijzen van de accessoires waren naar mijn mening ook heel schappelijk. Om een voorbeeld te geven: mijn schoenen kosten €125, een paar oorbelletjes €43 en een aangepaste BH €48. Voorlopig heb ik enkel de schoenen erbij genomen maar eens ik mijn eerste pas mag gaan doen zal ik zeker de andere accessoires ook daar kopen. Mijn kleedje koste uiteindelijk maar €1250 en is van hetzelfde merk als het kleedje in Aalst (waar Pierre-Yves zei dat ik nooit zo'n kleedje zou vinden in mijn budget!). Ik ben dus heel erg gelukkig met de service in La Sposa en zou het iedereen kunnen aanraden! Welk kleedje het uiteindelijk geworden is kan ik niet prijsgeven aangezien mijn liefste ook op dit forum zit :)

Groetjes,

Een gelukkige bruid!

Babs
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1192

Elke
17-9-2011
 Meld misbruik6-12-2010 13:49:50

Proficiat met je kleed! :-)
Het is inderdaad een zalig gevoel wanneer je DE DROOMJURK gevonden hebt!
Ik heb iets gelijkaardigs als jij meegemaakt bij de eerste winkel waar ik ging kijken en ben super content dat ik mij niet heb laten overhalen om toch te kopen. Want nu heb ik pas een wauw-kleed! :-)
Ik kijk al vol ondeduld uit naar mijn eerste pas!

Evi
27-8-2011
 Meld misbruik6-12-2010 18:53:54

Proficiat met je kleed!

Je verhaal lijkt er op het mijne, eerst bij Pierre-Yves geweest, waar ze héél opdringerig waren, het ging ook om een kleed van 1800 euro (vond ik ook toch wat te veel) en dan naar La Sposa, wat dag en nacht verschil was qua ontvangst.
Uiteindelijk men droomkleedje in Rotterdam gevonden.

Stefanie
24-9-2011
 Meld misbruik7-12-2010 13:11:43

Proficiat met je kleedje.

Ik heb zaterdag ook mijn droomjurk gevonden :) bij Diana David in Meise.
Ik ben nochtans van Aalst, maar wou niet bij Pierre-Yves gaan (voorgevoel :) )

Maar ben nu super content, kan al nimeer wachten om het nogmaals aan te trekken... Verschiet er wel van dat ik zo snel het juistje kleed in handen had, was nog nergens anders gaan kijken en was eigenlijk ook niet van plan direct te bestellen. Maar waarom nog wachten als het je ding is en het zit in je prijsbudget?!

Ilse
9-7-2011
 Meld misbruik8-12-2010 17:40:30

Hey

Ik heb ook beide winkels gedaan en ook net hetzelfde meegemaakt als jij. Aalst was ook erg pusherig om te kopen en bij La Sposa had ik ook een goed gevoel. Ik heb ook hetzelfde kleedje aangetrokken in beide winkels maar in La Sposa waren ze gewoon véél vriendelijker. Ik heb mijn kleed een twee-tal weken terug daar beslist :) supergevoel éh xxx grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info