Terug naar overzicht
Hey, ik ben zelf ook van Kalmthout en wij hebben voor zaal De Kievit gekozen. Via via al vele goede dingen gehoord. Er zijn twee trouwzalen. Een grote die heel mooi is (vind ik zelf toch) en een iets kleinere die zou volgend jaar gemoderniseerd worden, maar daar is een leuke veranda aan. Toevallig heb ik enkele foto's van de grote zaal via een andere website gevonden: http://www.jaspervantilburgh.be/blog/?p=5967 --> Helemaal naar onder scrollen, het zijn de laatste foto's Veel succes!
Ik ben ook van die kanten, en heb al veel mogen feesten in De Kievit.Zoals Katrin kan ik je ook geruststellen: prima service, en héérlijk eten !Doen dus ! ps en dichtbij het arboretum voor prachtige foto's !!! Wij wilden hier eerst onze viering doen, ze hebben daar een prachtige buitenlocatie of 2 zaaltjes voor ! Nog veel plezier met de voorbereidingen! Groetjes,Mieke
Hey Katrin, Ben je ook van Kalmthout ? trouw je ook daar voor de gemeente ? We trouwen de zelfde dag :-). Groetjes
Bedankt voor de tips! Dit zou dan wel eens een winnertje kunnen worden... Jullie ook veel plezier! Grtjs
Hey Silke, Wij trouwen wel voor de kerk op18/6 maar het gemeentehuis zal op een andere dag zijn. Dat ligt eigenlijk nog niet vast. Waar ga jij feesten? Groetjes
Het Katrin, Onze feestlocatie is in Mortsel omdat ik nogal van de lage Kempen afkomstig ben. Zodat het vor bijde families in de midde ligt. Groetjes en geniet ervan !