Terug naar overzicht
Park West heb ik nog geen feest meegemaakt, wel een 2tal keer gaan eten, het was wel lekker, maar zeer speciaal en kleine porties, en vrij duur. Bediening was wel ok. Hof van Reyen heb ik al heel veel goeds over gehoord maar daar moet je heeeel snel bij zijn, is altijd snel volzet.
Ik ben 2 weken geleden in hof van Reyen getrouwd en ben er erg tevreden over! Wij hebben er het internationaal buffet genomen en qua prijs-kwaliteit is dit zeker OK. Ook van al onze genodigden niets dan lof gehoord! groetjes, Helen
Wij trouwen op 2 juli 2011 en geven ons feest in de Schranshoeve in Vorselaar. Wij vinden de uitbaters heel vriendelijk en behulpzaam. De zaal is eenvoudig maar heel mooi 's avonds met de lichten op de balken. De prijzen vinden we zeker niet overdreven. Wij zijn er ook al gaan eten en we vonden het heel lekker.
Hallo, Wij zijn op 17/09/10 getrouwd. Wij zijn eerst naar de Schranshoeve in Vorselaar geweest om met de naaste familie ( +/- 25 personen) uitgebreid te gaan eten en wij hebben ook onze fotosessie daar gedaan (hééééél mooie omgeving). Voor onze feest zelf was hun zaal te klein daarom hebben wij onze avondfeest in feestzaal Familia in Nijlen gedaan. Ik kan niets slechts zeggen over de Schranshoeve, alles is daar perfect verlopen alles was lekker en de bediening was ook héél goed.
Hey vanessa Hoe was uw avondfeest in de familia wij geven ons feest daar in augustus. Ik hoor er niks dan goeds over hebben jullie de huisdj genomen?
@Kelly, Ons avondfeest in de Familia was héééél geslaagd. Wij hadden de huisdj genomen en aangezien wij meer een dansfeest hadden, speelde hij een grote rol . Ik kan niets slechts zeggen over de Familia, alles is verlopen zoals ik het had gepland, iedereen was vriendelijke, eten was lekker, dansvloer stond altijd vol ,..... met ander woorden perfect!
Wij hebben ons trouwfeest deze zomer gehouden in La Grange in Massenhoven en waren hier zéér tevreden over. In de namiddag aten we er met onze ouders, grootouders en getuigen en 's avonds kozen we voor de formule van het dansfeest. De mensen van La Grange waren van het eerste tot het laatste moment heel vriendelijk en het eten was heel lekker en ook zeker meer dan genoeg. De uitbaters deden er ook alles aan om ook een geslaagd diner te creëren voor mijn man zijn grootmoeder die kampt met heel wat allergieën. Zoals je hoort, niets dan lof van ons.