TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melodie
4-6-2011
|
7-12-2010 14:24:31
Hoi Kelly,
ik vind het wel heel harde woorden van jouw beste vriend. Jammer dat hij zo ondankbaar doet terwijl jij hem financieel uit de nood hebt geholpen... Eerlijk gezegd als ik in jouw plaats zou zijn, zou ik zorgen dat ik mijn centjes terugkrijg (trouwen is idd heel erg duur) en het dan laten voor wat het is. Verandert hij dan van gedacht, des te beter. Blijft hij zich zo gedragen, laat het dan en geniet van jouw voorbereidingen en van je trouw! Dat is tenslotte wat momenteel belangrijk is. En daarbij, je maakt gewoon van je verloofde je beste vriend ;-)
T'is natuurlijk alles behalve leuk hé...Maar langs de andere kant kan je jezelf beter omringen met mensen die het goed met je menen en die achter jouw relatie staan. Anders vrees ik dat de vriendschap op termijn toch bestemd is om dood te bloeden.
Sterkte ermee!
|
|
mieke
14-5-2011
|
7-12-2010 21:17:53
Er is een reden waarom sommige mensen in je leven komen en dus zijn er ook redenen waarom sommigen uit je leven verdwijnen. Het is hard maar dat is de realiteit,je zal je er ooit wel over zetten,kan er van meespreken maar jullie hebben leuke tijden gehad koester die en ga gewoon verder.... op een onverwacht moment komt er iemand anders op je pad waar je het ook goed zal mee vinden.Tis jaltijd jammer als er zoiets gebeurd maar gewoon verder gaan kelly niet te lang bij stilstaan je hebt nu genoeg aan je hoofd.
Veel sterkte
|
|
M.
18-6-2011
|
8-12-2010 22:40:28
Ik heb ooit een programma gezien waar een psycholoog zei dat je nooit geld mag LENEN aan je vrienden, je zou het moeten GEVEN zonder dat je het terug verwacht. Anders bestaat de kans dat de vriendschap zal verpest worden, omdat je telkens je die vriend ziet, je zou afvragen wanneer je het geld zou terugzien. Het zou een klassieke fout zijn die veel mensen maken. Mensen voelen zich namelijk "goed" omdat ze een vriend helpen, maar... dit verandert de dag nadien omdat dan de periode aanbreekt dat het geld moet terugbetaald worden. De periode tussen de dag dat je het geld leent, en de dag dat je het terugkrijgt is heel vervelend.... Helaas is dit bij jou ook gebeurd... Ik zou ( evt in een brief of mailtje) laten weten aan je vriend dat je het heel jammer vindt dat het zo moet lopen. Dat je jarenlang in hem een goede vriend hebt gezien, en dat je huwelijk niet hetzelfde zou zijn zonder hem... Klinkt misschien melig, maar als je de situatie zo laat, zal de kans bestaan dat je hem effectief niet meer zal horen of zal zien. Omdat je hier je hart wil luchten, wil toch zeggen dat je dit heel jammer zou vinden. Ik zou er daarom alles aan doen om toch dit contact te herstellen. Wie weet heeft je vriend spijt van zijn uitspraken, maar is hij nu verveeld met de situatie en durft hij de eerste stap niet meer te zetten..... Het feit dat hij had gehoopt je getuige te zijn, wil ook zeggen dat zijn uitspraken een gevolg zijn van een teleurstelling, dus... hij heeft je nog heeeel graag als vriendin! Heb je ergens gedacht om hem als getuige te vragen? Je kan natuurlijk altijd werken met 2 getuigen: wet en kerk Al zal hij dat nu misschien wel aanvoelen als "vijgen na pasen" Ik zou dus echt nog wel eens praten met die vriend, en proberen om het contact te herstellen. Veel succes en sterkte in je beslissing! Mieke
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|