Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom

7-12-2010 15:09:35
Hallo iedereen!
Ik zit met een vraagje.
Mag de bruid volgens de traditie het kostuum van de bruidegom zien?
Hoe zat dat bij jullie? Hebben de bruidjes mee de kledij van de bruidegom gekozen?

groetjes Anke

Anke
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1596

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik7-12-2010 15:47:42

Hallo Anke,

Traditie of niet, ik ga zeker mee :-). Dan hoef ik ervoor niet te stressen wat ze hem hebben aangemeten... broek die te kort is, jas die niet dicht kan... ik mag er niet aan denken ;-)

Maar als jij weet dat je verloofde zal worden omringd door mensen met smaak, dan hoef je je misschien geen zorge te maken en kan de verrassing blijven!

Succes en veel plezier!

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik7-12-2010 15:53:03

hoi,

ik ga ook mee.
dan ben ik zeker, dat het bij elkaar past.

Anneleen
10-9-2011
 Meld misbruik7-12-2010 16:05:58

Hoi!

Ik zal zijn kostuum niet zien. Mijn moeder zal meegaan (met mijn vriend en zijn ma). Zij zal dan zeggen wat wel en niet past bij mijn trouwkleed.
Zo blijft de kostuum van m'n vriend ook een geheimpje voor mij net zoals hij mijn trouwkleed niet zal zien tot op de trouw zelf.

Groetjes!

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik7-12-2010 19:08:59

Ik ga zeker mee! Het moet mijn gedacht zijn he! :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-12-2010 19:17:00

Ik ben ook meegegaan.

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik7-12-2010 21:11:47

Ik ga ook zeker en vast mee ,men ventje heeft nog nooit een kostuum aangehad dus voor het zekerste ga ik mee want mannen alleen :)

Anke
7-5-2011
 Meld misbruik7-12-2010 23:03:28

Bedankt voor de reacties!
Ik denk dat ik dan toch ook maar ga meegaan.

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik8-12-2010 10:02:11

Ik doe het zoals Anneleen. Lekker spannend. En m'n moeder en schoonmoeder weten hoe m'n kleed eruit ziet!

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik8-12-2010 10:13:38

Bij ons zullen ook mijn moeder en schoonmoeder mee gaan. Mijn vriend heeft op zich al een goeie smaak, maar weet natuurlijk niet hoe mijn kleed eruit ziet. Daar zijn de twee vrouwen dan voor, he. Die kunnen hem in de juiste richting duwen. Heb er alle vertrouwen in!

Ik hou zelf ook wel van een verrassing, dus als hij niet mag weten hoe ik eruit zal zien, wil ik dat van hem ook niet weten...

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik8-12-2010 11:35:32

De traditie is inderdaad dat hij ons kleed niet mag zien, maar wij ook niet zijn kostuum mogen zien. Voorheen werd het kostuum ook doorgaans geschonken door zijn ouders en gingen deze dus mee voor het uitzoeken. Mijn schoonmoeder is meegeweest om te kijken voor mijn kleed en zij gaat met hem mee en zal ook een staaltje van het stof meenemen, zodat de kleuren zeker overeen komen. Daarnaast heb ik natuurlijk mijn aanstaande flink bespeeld over wat ik wel of niet mooi zal vinden, maar verder wordt het afwachten. Idem met het bruidsboeket: bruidegom zoekt deze uit en ook hier gaat schoonmoeders mee (en aanstaande gehersenspoeld met mijn voorkeur).

robina

Meld misbruik9-12-2010 16:26:40

mijn schoonmoeder is meegeweest miet mijn vriend, en is daarna zelf nog op zoek gegaan naar een bijpassende stropdas die precies hetzelfde was als het rood van mijn jurk (met een schouderbandje in haar tas!). De stropdas kreeg hij pas toen hij al bij mijn pa binnen was en mijn jurk gezien had, zo bleef de kleur van de jurk een verrassing, en paste hij toch precies bij mij!

miranda
14-2-2011
 Meld misbruik20-12-2010 17:48:36

ik ben ook met een vriendin om mijn kleren geweest maar we gaan samen om zijn kleren gaan hij wilt dit zo, mijn kleren zijn een verassing voor hem

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info