Terug naar overzicht
Waarom probeert ze niet eens via 2e hands websites (www.kapaza.be en www.2ehands.be) daar staan altijd veel suitekleren op en wie niet waagt niet wint zeggen ze toch....
Katleen,Ik heb mijn suitekleed ook verkocht via 2dehands.be, zoals hierboven staat. Het kan wel eventjes duren want er moet natuurlijk net iemand met dezelfde maat en dezelfde smaak op zoek zijn naar een suitekleed. Maar bij mij is het uiteindelijk wel gelukt. De beste periode om het kleed tweedehands te verkopen, zal zo nu ongeveer wel gaan komen denk ik, de meeste trouwen toch in het voorjaar of de zomer.Profiel aanmaken op 2dehands of kapaza is heel simpel, uitleg erbij over het kleed en best foto'tje erbij en dan geduld hebben (en regelmatig je zoekertje vernieuwen zodat het weer vanboven staat ;-) )Veel succes!Liesbeth
Weer een schoonmoeder! Als het op 100 euro komt kan ze beter zelf een tweedehands gaan kopen he! Voor 125 euro koop je in brussel fatastische lange kleren, al verschillende keren gepost in deze rubriek!
En voor 100 € heb je een nieuw suitekleed bij P&C! winkels op de Meir, in Wijnegem en in brussel succes
Tja, maar daar gaat het eigenlijk niet om. Ze vindt het gewoon zonde dat het kleed na één keer dragen al afgeschreven zou zijn, omdat het zoveel geld gekost heeft. 't Is niet omdat ze geen nieuw wil kopen, of daar geen geld aan wil uitgeven. Ik begrijp het wel, want heb ook zo'n suitekleed hangen van meer dan €500... Als we het verkocht krijgen, zou ze er veel minder spijt van hebben om een nieuw kleed te moeten kopen. Het staat al op kapaza en 2e hands, maar we hadden gehoord dat er ook winkels zijn die suitekledij inkopen om nadien te verhuren. We weten alleen niet welke winkels dat zijn. Vandaar deze oproep!
Hey Katleen, Hoe heet deze winkel in de Gemeentestraat? 40 euro voor een suitekleedje is echt ongelooflijk weinig...