Terug naar overzicht
Wij laten onze ouders het aankondigen... Maar je kan ook gewoon een gedichtje vinden en na de naam erbij zetten: "Onze ouders:". Wij maken één algemen uitnodiging wat betreft de Wet en receptie. Voor de mensen die nog op het avondfeest worden uitgenodigd, krijgen er een extra kaartje bij. Het is normaliter zo dat je meer mensen voor de receptie uitnodig dan voor je feest. VB: wij werken met 2 kantoren. Kantoor 1 waar ik af en toe kom, is uitgenodigd om eentje te komen drinken. Kantoor 2 waar ik 4 dagen/week ben, is uitgenodigd om te komen drinken & eten! Die krijgen dus een "extra uitnodigign"
google eens op het net : huwelijksuitnodigingen. groetjes, S
hallo, wij gebruiken dit tekstje op onze uitnodigingen: Een ring,zonder beginen zonder eind.Glanzend, stralenden verfijnd.Een grote belofteen toch zo klein.Zoals een ringmoet liefde zijn
Een ring,zonder beginen zonder eind.Glanzend, stralenden verfijnd.Een grote belofteen toch zo klein.Zoals een ringmoet liefde zijn
Hoi Bij ons: Naam & Naam "Soms komen dromen uit ..." Kort maar krachtig :-) Vinden jullie het mooi? Wat ik ook heeeel mooi vindt: Voor de wereld ben je niemand maar vor iemand ben je de hele wereld!
Wij hebben ook eerst onze namen en dan 'Daar waar liefde soms knispert en kraakt, wordt hij ook het best gesmaakt.' Wij hebben één gewone uitnodiging, met daar dan aparte kaartjes bij voor receptie en diner. Een site waar je wel mooie tekstjes kan vinden: http://www.trouweninderegio.nl/artikelen/000188/ Veel succes