Terug naar overzicht
Hey lore,Wij zijn ook van plan om zo een persoonlijke ceremonie te doen, maar wij dachten daar toch nog een soort rent a priest bij te halen. Die kan het dan in zekere zin een beetje in goede banen leiden. Een draaiboek maken voor dit onderdeel zal echter nodig zijn, vrees ik:) Voor de rest zouden wij ook willen werken met teksten van familie en vrienden en muziek. Wij zijn erover aan het denken om deze gewoon in de tuin van de zaal te doen ( mits enkele mooie versierinkjes, natuurlijk) en in het geval dat het regent binnen, aangezien onze zaal toch groot genoeg is. Ergens denk ik dat dat ook handiger is, omdat je gasten toch niet heel de dag van de ene locatie naar de andere willen rijden, maar misschien ben ik daar verkeerd in.Ik ben wel benieuwd welke locaties er hier worden aangeraden. Kan je het niet in de kruidtuin doen in leuven? succes met je zoektocht!
hallo, wij doen het via rent a priest. Kost ongeveer 300 €. Zijn voorbije dinsdag de eerste maal op bezoek geweest bij jef wauters uit kampenhout, onze voorganger. We kwamen erbinnen en voelden ons onmiddellijk thuis bij hem en zijn vrouw. Ze hebben ons allerlei teksten meegegeven, maar we kunnen ook al ons teksten zelf kiezen. Ja, echt de moeite. Natuurlijk moet je via rent a priest en reserveren zij de priester bij jou in de buurt. Je moet wel heel snel zijn want rent a priest heeft meer en meer vragen en moeten veel weigeren. groetjes ria
hoi, nog eens. we doen het in de de tuin (mooie vijver) bij onze zaal en indien slecht weer kunnen we het nog steeds binnen doen. Er is een leuke zaal voorzien.