Terug naar overzicht
Leuk verslag! Ja, warm zullen jullie het zaterdag zeker niet gehad hebben! Geniet nog van jullie witte broodsweken!Isabelle 20/5/06
Dag SylvieIk heb nog aan u gedacht de zaterdag. Ik ben blij dat alles zo goed verlopen is, ik hoop dat ik ook zo kalm zal zijn.Geniet van uw huwelijksreis, ontspant maar lekker, en verwent elkaar maar goed.En tot 10 april héGroetjesVicky09.09.06
fotoreportage in een badkamerwinkel?? hoe ben je erop gekomen??liepen er dan niet teveel mensen in de weg?ik ben ook nog op zoek naar zowel een binnen als buitenlocatie... maar zo in winkel of bijvoorbeeld technopolis, dan zijn er toch ook altijd mensen... is dat niet ambetant?? lopen die niet in de weg vraag ik me dan af?groetjes en proficiat!Mieke13/05/06
Sylvie en manEen dikke proficiat en geniet maar ten volle van wat allemaal nog komen zal.Groetjes Ellen
Hey Sylvie,Je zag er stralend uit zaterdag. Wij hebben net als de rest genoten van de viering, alles was piekfijn in orde. Geniet nu maar van je huwelijksreis en dan horen we mekaar nadien nog welgroetjesAnn-Sophie09.09.06
Hey,voor ons nog 19 dagen te gaan!! Ik heb zaterdag wel aan jou gedacht in die kou!! Ik begin de kriebels echt al wel te krijgen!! kijk er echt naar uit!!veel plezier op je reis!Els
dikke proficiat,das weeral een bruidje minder dit jaar, ik moet nog even wachten, nog 190 dagen om precies te zijn!Geniet van je huwelijksreis, en laat weten hoe het was he, wij gaan ook die richting uit. (2 weken thailand)groetjesVeerle23/09/06