Terug naar overzicht
iets laten graveren op een glas, vaas, spiegel, glazen teepot, karaffen, theelichtjes? (origineel kadootje) heb de bedankjes voor de getuigen en de ouders besteld daar. Is wel nederlands maar de pakjes komen zonder brokken toe. als je wilt stuur ik eens een foto door met wat ik voor de ouders gemaakt hebt, die heb ik heel snel toegestuurd gekregen en het is mooi afgewerkt. laat maar iets weten (deboderijbel@hotmail.com) voor de getuigen hebben wij een glas laten graveren met hun naam en de vermelding: " de prijs voor de beste getuige gaat dit jaar naar...... (naam) Doe jij enkle bedankjes voor de gatsen of ook voor ouders en getuigen?
voor allemaal maar wel allemaal iets anders, maar de ouders willen wel ne foto die krijgen ze dan achteraf
Beste, Wij zouden misschien iets bestellen bij eurogifts. Daar kan je vanalles en nog wat laten bedrukken met de namen en datum op bv. Je kan eenvoudige bedankingen maken zoals biccen met jullie naam en datum op of theelichthouders, ... www.eurogifts.com Succes met de voorbereidingen Nathalie
Je kan ook eens kijken op www.bedankjes.nl! Daar hebben ze wel leuke dingen... Wij geven als bedankje een cupcake verpakt in een mooi doosje. De persoon die onze bruidstaart gaat maken gaat dit doen voor ons. Héél mooi vinden wij. Voor de ouders geven wij nog wel nadien een foto in een kader en een mini-fotoboekje, de getuigen gaan we ook nog iets extra's geven.
wij hebben zelf iets met suikerbonen, maar afgelopen weekend moesten we naar een huwelijk en daar kregen we een fleece dekentje met daar een tekstje aan, " om onze warmte met jullie te delen" vond het echt wel tof, nog nooit gekregen zoiets
voor onze bedankjes hadden wij een draaimolen met doosjes met snoep, onze gasten vonden het echt leuk dat ze er zelf aan mochten draaien, niemand dat zijn bedankje vergete was! ook leuk vonden we een draaicarrouseletje met kleine zakjes met snoep, voor ieder wat wils! beide te vinde bij de kaarskesprocessie in Lummen www.kaarskesprocessie.be
wij geven een doosje met nootjes - te bestellen op www.bedankjes.nl .... Het is een blikken doosje, met onze naam en trouwdatum op ...En we maken er een tekstje bij : we zijn nu "echt-geNOOTJES", we hebben echt ge-NOTEN" en jullie krijgen echte "NOOTJES". Ik vond dit wel leuk ....Voor een foto zijn wij niet echt te vinden, kost veel geld en belandt bij veel mensen toch maar in de onderste schuif ...
Hoi Julie, Wij hebben het thema wit & rood op onze bruiloft en als bedankje op het eind van de feestavond geven wij een mini rood flesje wijn met een etiket met onze namen en datum en foto erop op. Ik vind het zelf wel orgineel en het past goed in onze thema. Groetjes Lizzy