Terug naar overzicht
ik wil je wel de prijslijst sturen van diegene dat ik genomen heb je kan al eens een kijkje nemen op de site van www.hairstyles.be zij is een kapper en visagiste die thuiskomt in heel belgie. prijzen staan niet op de site maar kan ik je doorsturen. laat maar iets weten op deboderijbel@hotmail.com nog iemand die trouwd in mei :)
Hallo Julie, Een dikke proficiat met je huwelijk! Ikzelf ben reeds een aantal jaar bezig als professioneel visagiste. Ik kom uit het Gentse, dus dat is niet zo heel ver van Kortrijk. Je mag altijd een kijkje nemen op mijn website www.heidifonteyn.be Ook hier bij mijn profiel staan foto's. Je kan je dan al een idee vormen van mijn werk. Geef maar een seintje als je meer info wil! Veel succes! Groetjes, Heidi
Hoi, Ik ben ook op zoek naar kapster en visagiste regio Kortrijk, als je iemand vindt, zou je dan ook iets kunnen laten weten? Groetjes,Kendra
julie, laat je een priveberichtje achter met je mail of iets in mijn gastenboek? ik heb iets misdaan en ben je berichtje kwijt sorry he Debo
Hey, ik had ilse van www.makeyouup.be . Zij komt zeker tot in Kortijk. ik vond haar heel sympathiek, professioneel en een heel warme vrouw op de dag van mijn huwelijk. zij werkt ook met goede en trendy productjes, een aanrader. groetjes.