TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jo
16-7-2011
|
10-12-2010 9:08:12
Afgelopen zomer ben ik er ook naar een trouwfeest geweest en ik vond het er toch zo geweldig niet... Alles liep ontzettend lang uit, de mensen van het dansfeest werden om 21u verwachten maar mochten uiteindelijk pas om 23u de feestzaal binnen. Het dessertenbuffet was half op toen ik eindelijk aan de beurt was, de openingsdans begon om kwart voor 1 en dan moest het dansfeest nog beginnen...
Ik hoop toch dat het komend jaar iets vlotter gaat op mijn feest...
Maar niet alles was minder natuurlijk! Het is een mooie en gezellige! De binnenkoer met de vuurkorven was een mooie afwisseling als je even wat lucht wou scheppen.
|
|
Sarah
18-12-2010
|
10-12-2010 9:50:38
Dag Mieke,
wij trouwen volgende week zaterdag in de Beekhoeve, en als er één ding is waar ik me géén zorgen over maak, dan is het wel de feestzaal ! Ik heb er al trouwfeesten meegemaakt en het is inderdaad altijd af in de Beekhoeve !
Groetjes !
|
|
Melodie
4-6-2011
|
10-12-2010 10:23:10
Hoi,
mijn vriend zijn nicht is daar vorig jaar getrouwd. SUPER locatie! Jammer dat zij eerst waren, anders hadden we die locatie ook zeker zien zitten! Eten was heel lekker, mooie zaal en inderdaad super goeie DJ!
|
|
suzy
6-8-2011
|
11-12-2010 15:07:26
hey mieke
ik trouw in het driessent en dat is ook van Bart Claes. Wij nemen ook de huisdj dirk jacobs. kan je me wat meer over hem vertellen? zelf hebben wij er nog een contact meegehad tot nu toe.
Alvast merci!
|
|
Mieke
30-10-2010
|
11-12-2010 20:09:55
Dag Suzy, Twee maanden voor onze trouw heeft Dirk mijn man opgebeld voor eens af te spreken en we hebben dan ongeveer 1 maand voor onze trouw op een avond op café afgesproken met Dirk om alles eens te bespreken. Toen heeft hij uitgelegd wat er allemaal voorzien is (muziek bij het binnenkomen van bruid en bruidegom, bij de taart ...) en welke muziek hij normaal gezien voorziet bijvoorbeeld jazz/lounge muziek bij het eten. Dan moeten jullie vertellen wat jullie planning is qua timing en welke muziek je graag wil horen en ook wat absoluut niet mag gespeeld worden. Ik had op voorhand al een lijstje gemaakt van wat voor soort muziek er op het dansfeest moest gespeeld wordt. Dat was geen lijst met verplichte nummertjes maar gewoon enkele liedjes per genre ter verduidelijking. Aangezien we pas de dag voor onze trouw beslist hadden wat het intredelied en onze openingsdans ging zijn, hebben we de CD's met die muziek meegenomen naar onze trouw en ook dat was geen enkel probleem voor Dirk. Nog een belangrijk weetje: Dirk heeft op ons trouwfeest zelf gedraaid maar aangezien je in het hoogseizoen van de trouwfeesten trouwt, kan het misschien wel zijn dat iemand anders van zijn team op je trouwfeest draait. Nu, ik zie dat je in augustus trouwt, dus je hebt nog zeeën van tijd! Alvast een hele dikke proficiat en geniet ervan want het is effectief één van de mooiste dagen van je leven!
|
|
suzy
6-8-2011
|
11-12-2010 20:35:34
hoi
als ik dat lees zie ik het allemaal goed zitten! Als we iemand anders van het team hebben speelt die toch in zijn naam en ik denk niet dat iemand het zich kan permiteren om het niet goed te doen... (dat hoop ik toch)
Bedankt voor de snelle, fijne reactie :-)
|
|
Liesbeth
30-7-2013
|
29-10-2012 15:37:45
Hallo,
Hebben jullie toevallig foto's van de locatie zelf? ik zou graag daar mijn ceremonie houden, maar wil dan wel een romantisch plaatsje hebben daarvoor. Is dit mogelijk denken jullie? grtjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|