Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijd tussen kerk en feest

10-12-2010 13:15:36
Hey medebruidjes,

wij trouwen in de namiddag voor de kerk en hebben dan savonds avondfeest en dansfeest.Wij hebben dus mensen die enkel naar de kerk komen, mensen die naar de kerk komen en naar het avondfeest (dat natuurlijk wel begint met een receptie) en mensen die naar de kerk komen en naar het dansfeest (dessert en zo) komen.Zijn er nog mensen die dit zo doen? Voorzien jullie iets voor jullie gasten in de tussen tijd, aangezien daar natuurlijk wat uurtjes tussen zitten?

groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 569

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik10-12-2010 15:39:26

Eu, volgens mij gaan die gewoon terug naar huis na mis. Zo doe ik dat altijd als wij naar een huwelijk moeten. Eerst naar mis en dan daarna naar huis om ons klaar te maken voor het feest.

Bij ons gaat het ook zo zijn, we trouwen om 12u30 voor kerk en avondfeest begint om 17u, dus de genodigden komen naar kerk, gaan naar huis en komen om 17u naar feestzaal.
Die van de trouwfuif moeten er pas om 21u zijn.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik10-12-2010 15:52:26

Bij ons is de kerkviering om 14u en het avondfeest begint pas om 20u. De familie van mijn verloofde woont daar allemaal in de buurt, dus waarschijnlijk gaan zij gewoon naar huis. Mijn familie komt van veel verder weg, vele regio midden Nederland. Ik denk dat zij enkel naar het feest gaan komen. Anders is er tegenover de kerk nog een leuk brasserietje. Het is ook zomer, dus ze zullen zowiezo wel een terrasje vinden of zo... Wij wilden eerst een hapje en drankje voorzien voor tussenin, maar dat kost ook veel natuurlijk...

evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik10-12-2010 18:59:34

Hoi,

Wij trouwen om 14.15 in de kerk en ons feest voor de familie (met diner) begint ook pas om 17.30. Wij gaan vlak na de kerk onze trouwfoto's maken met de fotografe. De familie kan dan wel al naar de zaal gaan om een aperitiefje te drinken....

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-12-2010 19:50:38

Bij ons zat daar ook wel wat tijd tussen. Daar hoef je niks voor te voorzien, want de mensen brengen dan de kinderen naar de babysit, verfrissen zich, doen hun feestkledij aan,...

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik10-12-2010 19:55:46

wij gaan di ook zo doen.

de nicht van mijn vriend is van de zomer ook getrouwd en had na haar viering foto's laten nemen dus wij zijn met de familie nog ergens iets gaan drinken en dan terug naar huis gegaan. ik vond dit eigelijk wel goed want het was toen enorm warm! dus hdden we nog even tijd om ons te verfrissen.

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik11-12-2010 16:00:22

Wij gaan ook niets voorzien. Mensen gaan idd nog eens graag naar huis... En wie niet meer naar huis wil, kan nog steeds eentje gaan drinken in een gezellig café.

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik18-1-2011 23:03:11

wij trouwen ook om 10u voor gemeente
12u30 kerk
en feest begint rond 17u30, intussen moeten ze hier ook naar huis hoor
tss gemeente en kerk mogen ze hier nog langs komen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...