Terug naar overzicht
Eu, volgens mij gaan die gewoon terug naar huis na mis. Zo doe ik dat altijd als wij naar een huwelijk moeten. Eerst naar mis en dan daarna naar huis om ons klaar te maken voor het feest. Bij ons gaat het ook zo zijn, we trouwen om 12u30 voor kerk en avondfeest begint om 17u, dus de genodigden komen naar kerk, gaan naar huis en komen om 17u naar feestzaal. Die van de trouwfuif moeten er pas om 21u zijn.
Bij ons is de kerkviering om 14u en het avondfeest begint pas om 20u. De familie van mijn verloofde woont daar allemaal in de buurt, dus waarschijnlijk gaan zij gewoon naar huis. Mijn familie komt van veel verder weg, vele regio midden Nederland. Ik denk dat zij enkel naar het feest gaan komen. Anders is er tegenover de kerk nog een leuk brasserietje. Het is ook zomer, dus ze zullen zowiezo wel een terrasje vinden of zo... Wij wilden eerst een hapje en drankje voorzien voor tussenin, maar dat kost ook veel natuurlijk...
Hoi, Wij trouwen om 14.15 in de kerk en ons feest voor de familie (met diner) begint ook pas om 17.30. Wij gaan vlak na de kerk onze trouwfoto's maken met de fotografe. De familie kan dan wel al naar de zaal gaan om een aperitiefje te drinken....
Bij ons zat daar ook wel wat tijd tussen. Daar hoef je niks voor te voorzien, want de mensen brengen dan de kinderen naar de babysit, verfrissen zich, doen hun feestkledij aan,...
wij gaan di ook zo doen. de nicht van mijn vriend is van de zomer ook getrouwd en had na haar viering foto's laten nemen dus wij zijn met de familie nog ergens iets gaan drinken en dan terug naar huis gegaan. ik vond dit eigelijk wel goed want het was toen enorm warm! dus hdden we nog even tijd om ons te verfrissen.
Wij gaan ook niets voorzien. Mensen gaan idd nog eens graag naar huis... En wie niet meer naar huis wil, kan nog steeds eentje gaan drinken in een gezellig café.
wij trouwen ook om 10u voor gemeente 12u30 kerk en feest begint rond 17u30, intussen moeten ze hier ook naar huis hoor tss gemeente en kerk mogen ze hier nog langs komen