Terug naar overzicht
www.beautycandles.be En ze zag er zo uit: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238500882901&set=a.1238471522167.37003.1240628751
Ik ben ook wat aan het denken over en zoeken naar een huwelijkskaars. Daarbij een vraagje: moet dit echt een courante huwelijkskaars zijn met namen enz.? Of mag je bv ook een kaars in een potje in leisteen of iets dergelijks kopen en zelf je namen + datum erop zetten? groetjes!
Er zijn geen opgelegde regels voor! De huwelijkskaars is dan ook geen verplicht onderdeel.
Bedankt, Véronique! Tof dat je van zoveel op de hoogte bent!
Je mag volledig zelf kiezen hoe je kaars eruit ziet. Er is dan ook enorm veel keuze! wij hebben gekozen voor een redelijk moderne en robuuste balkvorm. Dit omdat we de kaars echt een plaatsje willen geven in onze living. We hebben proberen te kijken naar hoe de kaars er zou uitzien als ze een paar zou aangestoken worden. Onze betekenis erachter: kaars met een stevige basis, die als je ze brandt niet helemaal opbrandt, omdat ze daar te breed voor is. Dus hoe veel problemen we ook zouden hebben, een deel van de kaars zou altijd blijven staan... Maar wij zoeken nogal vaak een persoonlijke betekenis achter de dingen, alvorens ze te kopen.. Nog veel succes!
Wij gaan onze kaars bestellen bij de kaarskesprocessie in Lummen. Is een vierkante witte kaars met onze namen en datum op. Het speciale aan onze kaars is dat er een theelichtglaasje in zit... zo kun je na de huwelijksmis een gedeelte uit de kaars halen wat ze hebben laten branden en ze voortaan thuis gebruiken met theelichtjes.. zo blijft je kaars altijd nog leuk dienen.. Kost ook niet veel 25 euro als ik me niet vergis kaars + stenen onderzetter.
hoi An ik ben ook van die omgeving, kan je me het adres bezorgen van die kaarskesprocessie of weet je of ze een website hebben met fotos groetjes
Hoi Joke, www.kaarskesprocessie.be adres: Dr. Vanderhoeydonckstraat 55 - 3560 Lummen groetjes!