Terug naar overzicht
Ik heb een handtasje gekocht, maar dat is eigenlijk in plaats van een boeket. Ik ben meer een sjakossenmadam ! Ik denk dat je dat anders aan de ceremoniemeester geeft of aan een getuige of zo. Groetjes Malou
De trouw van de wet van ons op een andere dag. Ik had dus een handtas mee, maar wij hebben onze ID niet moeten tonen. Wij zijn getrouwd in Kortrijk.Ik weet niet hoe het elders gaat.
Hey, Ik heb in de winkel waar ik mijn trouwkleed heb gekocht een klein handtasje gekocht voor identiteitskaart, eventuele medicijnen of zakdoek of dergelijke... Het is wel de bedoeling dat iemand anders dat bijhoudt, zoals de getuige of zo...
Bij mij hield mijn mama dat bij.
ik ga dat ook aan mijn mama vragen om alles bij te houden
mijn nicht is van de zomer getrouwd en had een ruchzak mee in de auto met medicatie, haarlak, extra make-up, schoenen,... al wa ge maar kunt bedenken voor in't gemeentehuis kan je u identiteitskaart gewoon in de binnenzak van uwe toekomstige of aan de getuigen geven ik ga daar niets apart voor voorzien
Ik zit nog in twijfel ... Ik heb eigenlijk al een tasje voor bij men jusrk , maar ik krijg ook een bruidsboeket van mijn aanstaande , dus vrees dat dit een beetje te druk zal zijn.Natuurlijk kan het tasje inderdaad aan iemand gegeven worden die dit dan bijhoud , maar ja dan lopen die misschien ook met twee tasjes... Wat wel handig is met men tasje is dat er een lange lint aanhangt , dus eigenlijk hoef ik hem helemaal niet vast te houden ... dus ja hier wordt nog over nagedacht ! Wat we wel doen ivm mijn aanstaande zijn portemonee : simpel , wij zijn een team ! We gaan soms eens uit eten of zo , en dan stop ik ook altijd de bankkaarten en mijn vriend zijn paspoort bij mij in mijn avondtasje. ( deze is net grootgenoeg voor mijn klein portemoneetje in te doen + kaarten) zelf mijn rijbewijs raakt in mijn tasje ! en toch is hij niet te groot. Grote verantwoordelijkheid dan wel , want als het tasje kwijt is dan is alles kwijt , maar ja ség , ik bewaak dat toch met mijn leven ! groetjes
Ik geef alles aan mijn zus (is ook mijn getuige)...Een handtasje lijkt me zo onhandig.
Heb denk ik ergens ooit eens gedien dat er een pochetje, zakje was binnenin de rok, zou wel handig zijn ;-)