Terug naar overzicht
Spannend!! Maar het is lang wachten hé! Ik heb mijn kleedje een paar weken geleden besteld en ik moet wachten tot 14 mei, superlang dus!
Ik heb mijn kleed ook gevonden bij Maxim's Couture in Aarschot. Mijn pasbeurt is voorzien voor 28 april.
Wij trouwen op dezelfde dag Ik heb mijn eerste pas op 14 mei. Vind het nog zo verschikkelijk lang!
ja, vééééél te lang!! En nog kunnen zwijgen tegen mijn verloofde ook
ik heb mijn kleed gekozen in mei... en ik trouw pas in juli 2011 he... duurt echt veel te lang... had me voorbereid op een lange zoektocht dus op tijd begonnen. Maar eens ge HET kleed aanhebt...
Deel dat gevoel helemaal, is raar, eerst kijk je op tegen het kiezen van zo'n jurk. En tegen dat je de juiste aanhebt, weet je gewoon dat is het hem. Ik vond het een raar gevoel, van mij mocht de trouw de volgende dag plaatsvinden. Maar inderdaad wachten duurt lang, pasbeurt in maart...
Hallo! Ik heb ook een kleed van Rembo Styling gekocht waarin ik "het" gevoel had! Tis echt heerlijk he... Heb jij ook een "specialer" kleed dan gemiddeld gekozen dan? Ik ben wel benieuwd. Groetjes!