Terug naar overzicht
He Jeff, Mocht je nu geen mannelijk evenloppendoos vinden misschien kan je dan een witte een ander kleurtje geven? Groetjes
Misschien is dit iets? http://www.ikenmij.nl/handmade_env_doos.htm
als song: Everything - Michael Bublé Daar komt in: And I can't believe, oh, that I'm your man And I get to kiss you, baby, just because I can. Van toepassing voor jullie allebei dan.
Je hoeft daarom geen echte doos te nemen hé... Wat ik nog al heb gezien is een oude reiskoffer (omdat het geld naar de huwelijksreis ging), een vogelkooitje, een rode postbus,... Misschien is er ook wel iets dat bij jullie past?
misschien in een carnavalswinkel een hoge zwarte hoed halen en onderaan dichtmaken en bovenaan een gleuf in maken.
Dank je wel voor de leuke tips!!!!
hoi kerels , bij het bruidsparadijs hebbe ze leuke dozen. succes boys
bij 'het bruidsparadijs' hebben ze zwarte hartvormige envloppedozen. hier komt dan een witte strik rond, en jullie namen, en 'bedankt'. Misschien heb je daar iets aan..
Beste Jeff, Ik had deze dozen ook zien staan in AVA, maar ik vond 27euro voor een doos dat je één keer gebruikt een beetje te veel geld. Als je wil, kan je altijd zelf een doos maken. Dan is het zowiezo naar jullie keuze :) Neem een schoendoos of ga een doos halen in den blokker of AVA en koop ze in de kleur dat je wilt of kaft ze met papier naar keuze. En dan versieren naar eigen keuze. Wij hebben dat ook gedaan en het resultaat mag er zijn :) Groetjes, Sophie en Axel