Terug naar overzicht
vicky ik kan je niet direct helpen maar heb wel een ander vraagje, zou je het zien zitten om je planning nog eens door te mailen, nog een goeie twee maand te gaan en ik begin wat te panikeren.dank je wel hoornele20 mei 2006
oeps,email adres vergeten: steenneeltje@hotmail.com. op mijn broer zijn kaartje stond gewoon: dank je om met ons mee te vieren. Bij ons zal het iets met zoen zijn want ons hele huwelijk draait daarrond, de uitnodiging, de mis, de tafels,... Als je je email achterlaat dan laat ik je iets weten als we een tekstje hebben.nele20 mei 2006
Hoi,Wij hebben doosjes gemaakt om dan suikerbonen (hartjes) in te doen en daar hebben we dan opgeschreven: bedankt voor jullie aanwezigheid en de fijne attentie ter gelegenheid van ons huwelijk xxxxxxx
teddy)beren is ons thema en dus op de bedankjes de tekst 'beregezellig dat je er was, namen + datum' die worden de avond zelf uitgedeeld. We vragen een envelopje en de 'sponsors' krijgen nadien een kaartje om te bedanken en te laten weten wat ze gesponsord hebben (werken in ons huis, meubeltjes ofzo)