TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anke
8-10-2011
|
11-12-2010 19:41:45
heykes
ik ben er een dikke maand geleden geweest.ik moet zeggen,heel mooie kleedjes,heel mooie prijsjes
ik moet zeggen dat je wel aan de kwaliteit van de jurken ziet dat ze goedkoper zijn dan "merkkleedjes".ik heb uiteindelijk mijn kleed ergens anders gezocht,maar ik had absoluut wel mijn gedacht gevonden bij nagimai ook.ik kocht mijn jurk ergens anders omdat ik de tweede jurk echt een wowgevoel had toen ik die aandeed bij de andere winkel.
de winkel zelf is ook heel simpel,klein en zeer sober.de dame zelf(die je niet altijd even goed begrijpt) is zeer vriendelijk en niets is haar teveel.
ik zou zeggen,zeker eens gaan kijken....
je kan ook een kleed van een merk laten namaken.....
|
|
sofie
15-8-2023
|
12-12-2010 11:31:38
bedankt voor je reactie.
ik ben op zoek naar een betaalbaar en toch mooi kleedje, suggesties?
|
|
anke
8-10-2011
|
12-12-2010 13:13:53
ik weet niet wat je betaalbaar noemt.bij nagimai kan je idd voor max 800euro een kleed laten maken of namaken.je moet er natuurlijk wel de iets mindere kwaliteit bijnemen...
ik kocht mijn jurk in bruidshuis ellen,1400euro.veel meer dan ik gepland was,maar ik kon het niet laten hangen....
je kunt naar bruidshuizen gaan en je vooropgestelde budget vermelden en dan kijk je wat je daarvoor hebt?geen verplichtingen toch?
|
|
ann
|
19-1-2011 23:22:53
Ik ben bij nagimai geweest voor kort suitekleedje. Wil niet veel geld uitgeven en het moet in suitestof. Ik werd er heel vriendelijk ontvangen, iemand was trouwkleedjes aan het passen en er zaten mooie tussen! Mijn dochter heeft haar trouwkleed al gekocht in een duurdere klasse zaak en sommige kleedjes moesten echt niet onderdoen.Ik kreeg een afspraak om suitekleedjes te passen en dat heb ik ook gedaan en eentje heb ik op het oog.
Het is inderdaad zo dat de winkel niet veel voorstelt, wel een mooie website. Het is inderdaad zo dat als je die paskleedjes ziet, denkt, dat gaat waarschijnlijk hier niet lukken. Het wow-gevoel is er niet.
Maar de kleedjes kun je aanpassen, de stof veranderen, de (thaise?) vriendelijke, goed nederlandssprekende verkoopster voelt perfekt aan wat er je gaat staan, voor mij dan vetrolletjes camoufleren. Hetgeen ik aanhad stond me beeldig. De prijs was onder de 500 euro, duurdere stof.
In de duurdere zaken wordt de prijs van de mooie brochures, de mooie locatie, de advertenties, verschillende verkoopsters doorgerekend.
Nu ga ik nog een open deur in Brugge waar ik wel een wow-gevoel bij had, maar dat ik al op voorhand weet dat het 2 x duurder gaat zijn, je ziet natuurlijk wel het prijsverschil. Eens zien of ik bezwijk. Ik heb echt niet véél zin om groot geld uit te geven aan een kleed 1 avond te dragen en dan in de kast te moeten hangen, met zo'n duur gaat het ook zo zijn. (ik draag eigenlijk het liefst mijn werkkledij)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|