Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wij vinden geen wit kostuum!!!

11-12-2010 16:50:34
Hallo

Aangezien ik in het zwart trouw, zijn we gaan kijken voor een wit kostuum.
Deze worden blijkbaar niet verhuurd en deze kopen is dan ook zoooo duur... iemand een idee waar je nog mooie kostuums vindt en ook geen 2000€ kost.

Hadden een heel mooi kostuum gezien maar jammer genoeg, deze is te duur. (2000€)

Iemand een idee?

Lindy

Lindy
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1413

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik11-12-2010 18:20:40

Beste Lindy
Vanwaar ben je? Je kan gerust witte kostuums huren hoor.
1 adres: Van Wynsberghe in Kuurne ceremoniekledij.
Groetjes,
Annelore

ann
7-7-2012
 Meld misbruik11-12-2010 21:05:38

Hallo,

Misschien eens tot in Maasmechelen village gaan. Je kan kijken op de website en desnoods bel je een paar winkels op om dit te vragen...
Alvast succes,
Ann

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik12-12-2010 11:34:56

Hey Lindy,
Je kan altijd eens gaan kijken bij Cafe Kostuum. Daar maken ze het op maat en je kan kiezen uit honderden verschillende stoffen. En het is niet zo duur.

Nog veel succes
Groetjes Sofie

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik12-12-2010 12:16:54

Wij zijn vorige maand in Roermond Shopping geweest (gelijkaardig als Maasmechelen village) en daar kan je wel witte kostuums vinden hoor. Winkels zoals Hugo Boss hebben dat zeker en valt door de outletprijzen heel goed mee!!!

Groetjes

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik12-12-2010 12:24:06

Hoi

Bij bruidswinkel Conny hebben ze witte kostuums.

Groetjes

Marita

Meld misbruik20-12-2010 1:23:28

Hallo Lindy,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem hebben ze witte kostuums in voorraad. Er zijn zelfs nog een paar maatjes in verhuur. Er komen ook nog witte kostuums binnen vanaf januari.
Indien je eens een kijkje wil komen nemen, laat je 't me maar weten, dan geef ik je een (vrijblijvende) afspraak.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Lindy
9-7-2011
 Meld misbruik20-12-2010 13:07:49

Dag Marita

Heel vriendelijk dat je dit als reactie wil geven, maar de reden dat ik in paniek ben voor het wit kostuum, is dus wel bruidsparadijs Merksem.

Vindt het heel raar dat mijn toekomstige, bij jullie is langsgekomen (op 11 december) voor een wit kostuum te huren en dat er uiteindelijk maar 1 kostuum was om te huren en dan nog niet in het wit. Ook kreeg hij te horen dat er geen witte kostuums meer worden verhuurd... dan blijkt uw reactie niet te kloppen...

Nog een paar maatjes... waarvoor ik meerdere keren opnieuw had gemaild of er zeker nog witte kostuums in verschillende maten aanwezig waren, met reactie zeker en vast.

Ligt het aan de onwetendheid van de verkoopster die hem toen heeft geholpen of werd hij niet geholpen...?

Men heeft hem de deur gewezen, geen witte kostuums meer en hetgeen er was, was zelfs gebroken wit... raar toch?

Dit is toch wel het toppunt!

Lindy
9-7-2011
 Meld misbruik20-12-2010 13:16:38

Beste mensen Merksem, heel mooie zaak schijnt... wij hebben pech gehad denk ik.
Misschien een beginnende verkoopster die er geen idee van had dat deze kostuums nog ter beschikking zijn.

Ondertussen bedankt allemaal voor de reacties.
@annelore, we hebben er veel aan, ondertussen al onze afspraak, zeker en vast mogelijk voor het kostuum.
We zijn tevreden.

Bedankt!

caroline
12-8-2011
 Meld misbruik7-3-2011 20:00:38

Hey Lindy

Wij zijn vandaag bij herenmode de Waele geweest in Sint Niklaas. daar hadden ze een wit kostuum van Cosmo, driedelig pak kost €995. Er was ook nog één ander wit pak.
Hopelijk ben je er iets mee.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info